پاکسازی مسیر حلب - خناصر و اثریه در سوریه + ویدیو

چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 15:19

ارتش سوریه مسیر حلب به شهرهای مرکزی این کشور را از تروریست های داعشی پاکسازی کرد.

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، با پاکسازی این جاده، دولت سوریه نیز ارسال کاروان های حامل کمک های بشردوستانه به حلب را آغاز کرده است.
مسیر حلب به شهرهای مرکزی سوریه هم اکنون برای تردد مردم باز است، زیرا ارتش با عملیات نظامی خود توانست که این مسیر را از نیروهای گروه تروریستی داعش پاکسازی کند و هم اکنون مسیر حلب - خناصر - اثریه امن است مسیری که به علت عملیات نظامی ارتش بسته شده بود و باعث محاصرۀ نسبتاً کامل حلب شده بود. 
یکی از رانندگان کامیون روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار العالم در سوریه گفت: ما از لاذقیه آمده ایم و راه ها امن است و به حلب محصولات کشاورزی می بریم .
راننده ای دیگر اظهار داشت: مسیر خناصر امن است زیرا ارتش توانست که این مسیر را از تروریست ها پاکسازی کند . من از استان طرطوس هستم و مسیر طرطوس به حلب کاملاً امن است .
به محض پاکسازی مسیر حلب به شهرهای مرکزی سوریه کاروان های حامل غذا ، محصولات کشاورزی و سوخت از استان های مختلف به شهر حلب برای جبران کمبود محصولات غذایی، زراعی و سوختی به راه افتاد.
گروه مهندسی ارتش نیز عملیات بازسازی مسیر حلب – خناصر – اثریه را که 95 کیلومتر است و به علت مواد منفجره داعش و درگیری های مسلحانه آسیب های فراوان دیده، آغاز کرده است . 

214-8

پربیننده ترین خبرها