حمله دو زن مسلح به پاسگاه پلیس در استانبول + فیلم

پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 - 16:36

دو زن مسلح با نارنجک به یک مرکز پلیس در شهر استانبول ترکیه حمله بردند و پس از تیراندازی و درگیری با نیروهای پلیس، کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه‌های ترکیه‌ای از حمله دو زن به یکی از مراکز پلیس ضدشورش شهر استانبول خبر داده‌اند که با پرتاب نارنجک و تیراندازی همراه بوده است.
خبرگزاری دوگان روز پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند گزارش داد که مهاجمان با حمله به مرکز پلیس ضدشورش محله بایرام‌پاشا در استانبول اقدام به پرتاب چندین نارنجک و تیراندازی کرده‌اند.
شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان ترکیه نیز گزارش داده که مهاجمان داخل ساختمانی نزدیکی مرکز پلیس پناه گرفته‌اند، اما قبل از آن نیروهای پلیس توانسته بودند یکی از آنها را با شلیک گلوله مجروح کنند.
هنوز از میزان تلفات احتمالی این حادثه گزارشی منتشر نشده است. اما گزارش خبرگزاری‌های دولتی ترکیه حکایت از آن دارد که نیروهای پلیس این کشور در نهایت موفق شده‌اند هر دو فرد مهاجم را از پا درآورند.
پلیس ترکیه از ماه‌ها پیش در پی حملات مرگباری که در این کشور رخ داده است، در حالت آماده‌باش به‌سرمی‌برد. آخرین این حملات به روز ۲۹ بهمن در آنکارا، پایتخت ترکیه، بازمی‌گردد که به مرگ ۲۹ نفر منجر شد، رخدادی که دولت ترکیه آن را متوجه شورشیان پ.‌ک.ک و شبه‌نظامیان کرد سوریه دانسته است.
استانبول نیز این مدت صحنه چندین اقدام تروریستی بوده که در یک مورد آن فرد مهاجم با منفجر کردن خود در یک مرکز گردشگری این شهر ۱۰ نفر را به قتل رساند.
مسئولیت برخی از این انفجارها و حملات را گروه تروریستی داعش برعهده گرفته، اما هنوز مشخص نیست که حمله امروز را کدام گروه انجام داده است.

7

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها