شهادت چند زن و کودک یمنی در حمله عربستان

شهادت چند زن و کودک یمنی در حمله عربستان
جمعه 14 اسفند 1394 - 13:41

یک منبع یمنی اعلام کرد، در حمله جنگنده های سعودی به شهرک النظیر واقع در شهر رازح در استان صعده، شماری از شهروندان از جمله چند زن و کودک شهید و یا زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروی هوایی عربستان خانه ها و املاک عمومی شهروندان در شهر باقم و بازار الزراعی در این استان را هدف قرار داد، که در نتیجه آن بازار با خاک یکسان شد.
از سوی دیگر در حمله عناصر مزدور سعودی در منطقه الاقروض شهر الوازعیه استان تعز یک کودک زخمی شد.
حملات هوایی سعودی ها به شهرک السکنیه متعلق به کارکنان شرکت برق در شهر المخا ادامه دارد، و جنگنده های متجاوز مناطق پراکنده ای در صنعا و مأرب را هدف یورش های بی امان خود قرار دادند.
سازمان موسوم به "تلاش برای پایان دادن به گرسنگی در یمن" هشدار داد که بیش از 80 درصد اهالی یمن در نتیجه ادامه حملات عربستان نیازمند کمک های بشردوستانه فوری هستند.
سازمان مزبور تاکید کرد: سازمان های غیردولتی دیگر نمی توانند نیازهای اولیه مردم یمن را برآورده کنند. وضعیت ظرف یک سال به شدت رو به وخامت گذاشته است. شمار افراد نیازمند کمک از 16 میلیون نفر در ماه مارس گذشته به 21 میلیون نفر در ده استان یمن افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش، هم اکنون یک میلیون نفر از سوء تغذیه شدید رنج می برند و یک سوم کودکان استان الحدیده با سوء تغذیه شدید دست به گریبان هستند.
209-8
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها