ناکامی شهردار حیفا در رهایی از مخازن آمونیاک

ناکامی شهردار حیفا در رهایی از مخازن آمونیاک
شنبه 15 اسفند 1394 - 13:28

شهردار حیفا در پی سخنان دبیر کل حزب الله لبنان، درجستجوی چاره ای برای رهایی از مخازن آمونیاک است، این در حالی است که بقیه مسؤولان رژیم صهیونیستی باانتقال این مخازن به مناطق دیگر مخالفند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "ساکنان خلیج حیفا مطلع شدند که مخازن آمونیاک حداقل تا سه سال در جوار آنها خواهد ماند."
در پی سخنان سید حسن نصرالله درخصوص نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از هدف قرار گرفتن مخازن آمونیاک حیفا، شهردار رژیم صهیونیستی در این شهر نامه ای با مضمون اینکه یک نیم ملیون نفر در کنار بمب ساعاتی زندگی می کنند نوشت و از رئیس کابینه درخواست چاره اندیشی کرد.
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: "یونا یاهف شهردار حیفا تأکید کرده که راه حل بسیار ساده است، و این مخازن را می توان به صحرای نقب منتقل کرد."
گزارشگر صهونیست گفت: "این در حالی است که شهردار و دیگر مسؤولان نقب کابینه را از تبعات انتقال این مخازن به شهر نقب و تظاهرات ساکنان این منطقه برحذر داشتند."
بنی بیتون شهردار دیمونا در منطقه نقب در این باره به تلویزیون رژیم اشغالگر گفت: "نقب حیات خلوت اسرائیل نیست. اگر شهردار حیفا به دنبال رها شدن از خطر مخازن آمونیاک است چرا نقب باید پذیرای این مخازن خطرناک باشد."
111-8

پربیننده ترین خبرها