جمعیت علمای مسلمان لبنان:

تصمیم شورای همکاری بیانگر وحدت این شورا با اسرائیل است

تصمیم شورای همکاری بیانگر وحدت این شورا با اسرائیل است
شنبه 15 اسفند 1394 - 21:21

العالم - جمعیت علمای مسلمان لبنان تصمیم شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله را بیانگر وحدت مسیر و سرنوشت این شورا با رژیم"اسرائیل" دانست و گفت: این تصمیم پس از نشست های متعدد بین صهیونیست ها و مقام های عرب اتخاذ شده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری العالم، جمعیت علمای مسلمان لبنان دربیانیه ای اعلام کرد که پیروزی های جریان مقاومت در جهان عرب، باعث شد که شکست خوردگان، از حد ومرز خود فراتر بروند، تدابیری نامعقول اتخاذ کنند و ماهیت واقعی آنها در پیوند با رژیم صهیونیستی ، فاش شود.

این بیانیه تاکید کرد که اقدام شورای همکاری خلیج فارس مبنی برتروریستی خواندن حزب الله، در حقیقت بیانگر وحدت مسیر و سرنوشت این شورا با رژیم اسرائیل است و این تصمیم پس از نشست های متعدد میان صیهونیست ها و مسئولان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس اتخاذ شده است، نشست هایی که برخی از آنها فاش شده و برخی دیگر همچنان محرمانه باقی مانده است.

این بیانیه، تصمیم شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله را تلاشی ناکام توصیف و تاکید کرد که این تلاش به تضعیف مقاومت منجر نخواهد شد بلکه دلیل بر آغاز زوال تاج و تخت حکامی است که سرنوشت خود را به رژیم صهیونیستی پیوند زده اند؛ که زوال و نابودی آن قطعی است.

این بیانیه خاطرنشان می کند که شورای همکاری با این اقدام، در واقع از موضع سابق و مشارکت خود در اشغالگری صهیونیست ها در اراضی فلسطین، پرده برداشت و آن را به صراحت بیان کرد.

جمعیت علمای مسلمان لبنان اعلام کرد که تروریسم در مفهوم واقعی و مفهوم ترسیم شده در اتحادیه عرب در حقیقت منطبق بر حزب الله نیست بلکه این مفهوم در خصوص کسی صدق می کند که با جنگنده های خود ملت مظلوم یمن را بمباران کرده و هزاران کودک، زن و سالخورده یمنی را به خاک و خون می کشد.

این بیانیه تاکید کرد که واکنش ملت ها و گروه های مختلف در تونس،عراق، الجزایر، فلسطین، مصر، سوریه، یمن و... به تصمیم شورای همکاری خلیج فارس در تروریستی توصیف کردن حزب الله، و موج محکومیت علیه این تصمیم دلیل بر آن است که خواسته های سعودی برای تحمیل به سایر کشورها، بازتابی منفی برای این کشور به دنبال دارد و مقاومت همچنان در قلب ملت های عرب و میدان مقابله علیه رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

213-9

پربیننده ترین خبرها