پادشاه بحرین: اسرائیل مدافع کشورهای عربی است

پادشاه بحرین: اسرائیل مدافع کشورهای عربی است
شنبه 15 اسفند 1394 - 21:31

العالم - روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" به نقل از "حمد بن عیسی آل خلیفه" نوشت: "اسراییل نه فقط قادر به دفاع از خود بلکه قادر به دفاع از اعتدال و کشورهای میانه روی عرب در منطقه است.

پایگاه اینترنتی "الخلیج الجدید" نوشت، روزنامه صهیونیستی در شماره امروز خود افزود، پادشاه بحرین به خاخام "مارک اشنایر" رییس "بنیاد تفاهم نژادی" نیویورک گفت که موازنه قوا در خاورمیانه میان میانه روها و افراطیون مبتنی بر اسراییل است.
وی مدعی شد که کشورهای عرب حوزه خلیج فارس اکنون درک می کنند که اسراییل هم پیمان علیه ایران بوده و قادر به استقرار ثبات در منطقه و حمایت از کشورهای میانه رو است. 
جروزالم پست افزود: خاخام با بن خلیفه در کاخ پادشاه درمنامه دیدار و با وی درباره تحولات منطقه خاورمیانه گفت و گو کرد. 
به نوشته این نشریه صهیونیستی اشنایر پیش از این نیز 2 بار با پادشاه بحرین دیدار کرده بود. 
خاخام اشنایر به جروزالم پست گفت که حمد خواستارگسترش رویارویی با حزب الله در جهان عرب در حد امکان شد و گفت، اتحادیه عرب باید نسبت به توصیف این حزب به عنوان سازمان تروریستی موضع خود را اتخاذ نماید. 
به گفته اشنایر پادشاه بحرین همچنین در دیدار با وی تاکید کرد که مساله آغاز گشایش کانال های دیپلماتیک از سوی برخی از کشورهای عربی با اسراییل، فقط مساله وقت است.
وی افزود، دشمنی مشترک کشورهای عرب حوزه خلیج (فارس) و اسراییل نسبت به حزب الله و حامیان ایرانی اش باید به عنوان فرصتی برای ایجاد ائتلاف با این کشورها استفاده شود که در گذشته دشمن دولت یهودی بودند. 

206-9 

پربیننده ترین خبرها