18 تروریست النصره در ریف ادلب کشته شدند

18 تروریست النصره در ریف ادلب کشته شدند
يکشنبه 16 اسفند 1394 - 17:13

18 تروریست "جبهه النصره" در جریان درگیری با ارتش سوریه در حومه "ادلب" کشته شدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری سوریه به نقل از یک منبع ارتش سوریه گزارش داد: ارتش مقر جبهه النصره را در شهر "ابو الضهور" واقع در جنوب شرق شهر ادلب ویران کرد در این حمله 11 تروریست کشته شدند.
وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: 7 تروریست جبهه النصره نیز در عملیات ارتش به مقرهای این گروه تروریستی در اطراف شهر "جرجناز" در شرق منطقه "معره النعمان" کشته شدند.    
منابع محلی گفتند: دو تروریست گروهک "فیلق الشام" هم در جریان انفجار بمب در مسیر خودروی آنها در شهر "اطمه" در مرز ترکیه کشته شدند. 

حمله ارتش سوریه به مقر داعش
این منبع افزود: ارتش همچنین تجمع گروه تروریستی "داعش" در روستاهای "حمادی عمر" و "الشیخ هلال" را در هم کوبید که 3 خودروی حامل تروریست ها با سلاح و مهمات منهدم شد.
این اقدام تنها یک روز  پس از خنثی شدن تلاش داعش برای قطع مسیر "خناصر اثریا" نزدیک روستای الشیخ هلال توسط ارتش سوریه انجام شد.
یک منبع ارتش سوریه گفت: نیروی هوایی سوریه خودروها و مقرهای داعش را اطراف مناطق "مهین"، "المریعیه" و "البغیلیه" در حومه "حمص" و "دیر الزور" منهدم کرد. 
فعالان معارض نیز خاطرنشان کردند، داعش پس از ساعاتی از سیطره گروه های معارض بر گذرگاه مرزی "التنف" این گذرگاه را دوباره اشغال کرد.
گذرگاه مزبور در مرز عراق واقع در نزدیک اردن بوده و گروه هایی آن را اشغال کرده بودند که از اردن می آمدند چه اینکه تروریست های داعش به خاطر ادامه بمباران هوایی در این گذرگاه فعالیت چندانی ندارند.  
داعش در اردیبهشت 1394، گذرگاه التنف را پس از عقب نشینی ارتش سوریه تحت سلطه خود در آورد و بدین ترتیب دولت سوریه آخرین گذرگاه مرزی با عراق را از دست داد.

7- 206 ـ 211
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها