حمایت سوری‌ها از حزب‌الله در برابر شورای همکاری+فیلم

يکشنبه 16 اسفند 1394 - 23:04

فوعه و کفریا، العالم – اهالی "فوعه" و "کفریا" در شمال ادلب که همچنان در محاصره گروه‌های تروریستی هستند، با برپایی تظاهرات گسترده اقدام شورای همکاری خلیج فارس در زمینه درج نام "حزب الله لبنان" در فهرست تروریسم را محکوم کردند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از فوعه وکفریا، شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین یاد شهدای دفاع از این دو شهر را گرامی داشتند. 
مردم شرکت کننده در این تظاهرات که تعداد آنان بسیار زیاد و گسترده بود با وجود رنج های شدید، با بدن های نحیف و شکم های خالی بر نقش مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی و دفاع از مظلومان در برابر تروریسم تکفیری تاکید کرده و فداکاری رزمندگان مقاومت در این زمینه را ستودند. 

جوانان حزب الله را می ستاییم
یک شهروند سوری به خبرنگار "العالم" گفت: ما به مسیر مقاومت ادامه می دهیم و آماده فداکاری بیشتر هستیم، دل ما با تمام رزمندگان مقاومت است، در فوعه یا هر مکان دیگر، ما همچنین جوانان حزب الله را می ستاییم و انشاءالله همه ما در مسیر شهادتیم.  
اهالی فوعه در جمعه شهدا ضمن گرامیداشت یاد آنان نقش مقاومت در زمینه دفاع از مسائل امت و مقابله با تروریسم را ستودند. 
پدر یک شهید گفت: ما با "بشار اسد" رییس جمهور سوریه و سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله عهد می بندیم که دست در دست آنان برای بیرون راندن تروریست ها از سرزمین سوریه بکوشیم.

تروریست قلمداد کنندگان حزب الله، پشتیبانان گروه های تکفیری هستند
اهالی این دو شهر با توجه به نقض روزمره آتش بس از سوی تروریست ها از تصمیم شورای همکاری شگفت زده نشدند و خاطرنشان کردند که اتخاذ کنندگان این تصمیم پشتیبانان گروه های تکفیری در سوریه و در صف واحد با رژیم صهیونیستی هستند.    
خبرنگار العالم گزارش داد: کاروان شهدا همچنان با شهدای بیشتر به مسیر خود ادامه می دهد، اهالی دو شهر فوعه و کفریا بر بر ادامه مسیر مبارزه با تروریسم تاکید و خاطرنشان کردند که هر گز خواری و ذلت را نمی پذیرند و در مسیر وفاداری به شهدا استوار قدم خواهند برداشت. 

7- 206 ـ 211
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها