آخرین خبرها از پیشروی ارتش سوریه در حمص و ادلب

آخرین خبرها از پیشروی ارتش سوریه در حمص و ادلب
دوشنبه 17 اسفند 1394 - 11:20

یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای پشتیبانی دو پاسگاه 912 و 861 را در مسیر التلول السود آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا) نیروهای ارتش این کشور همچنین با برخورداری از پشتیبانی نیروی هوایی، مقر عناصر تروریستی داعش را در حومه حمص ویران کردند.

حمله ارتش سوریه به مقر تروریست های النصره و داعش

همزمان یگانهایی از ارتش در حومه ادلب 18 نفر از تروریستهای جبهه النصره را از پا در آوردند.

یک منبع نظامی اعلام کرد: در جنوب شرقی دیر الزور نیروی هوایی سوریه، محل تجمع و استحکامات تروریستهای داعش را در شهرک المریعیه و شرق روستای الجفره در کرانه جنوبی رود فرات هدف قرار داد و مقر و تجهیزات آنها را منهدم کرد.
ارتش و نیروهای مسلح همچنین در ساعتهای گذشته، محل تجمع و تجهیزات تروریستهای وابسته به جهه النصره و داعش را _ که در فهرست تروریسم بین الملل قرار دارند_ در حومه ادلب و حومه حماه هدف قرار دادند.
یک منبع میدانی در گفتگو با خبرنگار سانا خاطرنشان کرد: یگانی از ارتش، مقر عناصر جبهه النصره را در شهرک ابو الضهور واقع در 50 کیلومتری جنوب شرق ادلب منهدم کرد و 11 تروریست در این حمله کشته شدند.
همچنین به گفته یک منبع نظامی نیروی هوایی ارتش، تجهیزات و مقر تروریستهای داعش را در اطراف منطقه مهین و المریعیه و البغیلیه در حومه حمص و حومه دیرالزور هدف قرار داد و منهدم کرد.

انهدام کاروان خودروهای حامل سلاح تروریستها
نیروهای ارتش سوریه همچنین کاروانی از خودروهای حامل سلاح و تروریستها را نزدیک دانشگاه الجزیره در البغیلیه منهدم کردند.
گفتنی است پیش از این یک منبع نظامی از کشته شدن دهها نفر از تروریست ها و انهدام ماشین آلات گروه تروریستی داعش در جریان حملات هوایی ارتش سوریه به مناطق مختلفی در حومه شرقی حمص خبر داده بود.

208 ـ 211-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها