شرکت کنندگان در همایش اردن:

عادی سازی روابط بااسراییل ازاشغالگری خطرناکتراست

عادی سازی روابط بااسراییل ازاشغالگری خطرناکتراست
دوشنبه 17 اسفند 1394 - 15:19

شرکت کنندگان در همایش ملی مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی – که در امان، پایتخت اردن برگزار شد – بر مخالفت ملت اردن با عادی سازی روابط با رژیم اسراییل تأکید کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دکتر احمد العرموطی، رئیس کمیته عالی اجرایی "حمایت از وطن و مقابله با عادی سازی" روز شنبه در جلسه افتتاحیه این همایش در مجمع سندیکاها گفت که هدف از برگزاری این همایش فعال سازی مقابله با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر و بررسی مسائل و موضوعهای اساسی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است تا بتوان تلاش گسترده تری را در خصوص تدوین برنامه های لازم برای مقابله با این پدیده و خطرات آن برای امنیت و ثبات اردن آغاز کرد.
سمیر خرفان، رئیس کانون وکلای اردن گفت: با وجود اوضاع تلخ و اسفبار در جهان عرب و ظلم و قلدری رژیم صهیونیستی – که از حمایت برخی حکومتهای عربی برخوردار است – ملتهای عرب باید بتوانند در مقابل عادی سازی روابط و مواضع سازشکارانه در قبال دشمن، مقاومت کنند.
خرفان افزود: سندیکاها از هر نوع مقاومت مسلحانه، سیاسی و اقتصادی در مقابل اشغالگران حمایت می کنند. چیزی که با زور گرفته شده باید با زور پس گرفته شود کما اینکه سلاح تحریم محصولات و تولیدات رژیم اشغالگر، تأثیر زیادی بر اقتصاد این رژیم داشته است.

خطر عادی سازی روابط با اسراییل

حمزه منصور، رئیس سابق کمیته رهبری جنبش اسلامی نیز تصریح کرد، عادی سازی روابط با اشغالگران از اشغالگری خطرناک تر است زیرا به اشغال عقل و براندازی موانع موجود در برابر دشمنی منجر می شود که سودای توسعه اشغالگری و شهرک سازی و در نهایت نابودی یک امت به طور کامل را در سر دارد.
مهندس محمد المعایطه، فرماندار شهرک الکرک هم گفت: صهیونیستها کرانه شرقی رود اردن را هم بخشی از سرزمین خود می دانند. بنابراین علاوه برمقاومت در برابر عادی سازی روابط، باید مردم را نسبت به نقشه شوم صهیونیستها آگاه کنیم.
وی تصریح کرد، با توجه به این نقشه ها، عادی سازی روابط با این رژیم تهدیدی برای امنیت و ثبات اردن است. 
208 ـ 211-8

پربیننده ترین خبرها