مراسم قدردانی از سید حسن نصرالله در پایتخت یمن

مراسم قدردانی از سید حسن نصرالله در پایتخت یمن
دوشنبه 17 اسفند 1394 - 22:55

العالم - مرکز تبلیغات جنبش انصار الله یمن فردا (سه شنبه) مراسمی را برای قدردانی از سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان برگزار می کند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت خبری المسیره امروز (دوشنبه) به نقل از بیانیه مرکز تبلیغات جنبش انصار الله یمن گزارش داد: این جنبش به پاس حمایت شجاعانه و بی نظیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان از ملت یمن و افشای جرایم و جنایت های متجاوزان سعودی و آمریکائی، فردا مراسمی را با عنوان "اعلام وفاداری به دبیر کل با وفای حزب الله" برگزار خواهد کرد.

مرکز تبلیغات انصار الله در بیانیه خود اعلام کرده که این مراسم ساعت 30: 09 صبح به وقت محلی در مرکز فرهنگی شهر صنعاء پایتخت یمن آغاز خواهد شد.

بر اساس این بیانیه، سید حسن نصرالله همیشه مدافع و پشتیبان ملت های عرب و مسلمان بوده و از آنها در برابر توطئه های دشمنان و مزدوران آنها حمایت کرده و دیدگاه های وی قابل تقدیر است.

دبیرکل حزب الله لبنان به تازگی بزرگترین افتخارو مهمترین کار زندگی خود را سخنرانی و حمایت از ملت مظلوم یمن و محکوم کردن تجاوز رژیم عربستان به یمن دردومین روز حمله ائتلاف به اصطلاح عربی به یمن ذکر کرد.

سید حسن نصرالله همچنین ملت یمن را مظلوم تر از فلسطینی ها معرفی کرد.

214-201-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها