تاکید العبادی بر لزوم از بین بردن ریشه های فساد

تاکید العبادی بر لزوم از بین بردن ریشه های فساد
دوشنبه 17 اسفند 1394 - 23:11

العالم - نخست وزیر عراق با بیان اینکه فساد ریشه ها و سردسته هایی دارد، بر لزوم انقلاب علیه فساد و مفسدان در عراق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حیدر العبادی" روز دوشنبه در بیانیه ای که به دنبال نشست وی در شورای عالی مبارزه با فساد عراق با حضور جمعی از قضات این کشور برگزار شد، با اشاره به اهمیت همکاری میان مسئولان قوای مقننه، مجریه و قضاییه در زمینه مبارزه با فساد، بر لزوم رسیدگی به پرونده های بزرگ فساد در عراق تاکید کرد و گفت که سردسته های اصلی فساد باید شناسایی و مجازات شوند.

به گزارش پایگاه خبری سومریه، دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه ای به نقل از العبادی، بر اهمیت راه نیافتن فساد به دستگاه های نظارتی عراق تاکید و اظهار داشت: برخی ها می خواهند که برای حاکم شدن قانون جنگل، همه چیز به هم بریزد و فرو بپاشد.

العبادی با بیان اینکه نباید از فساد و مفسدان ترسید، افزود، "ما خواهیم توانست که مفسدان را در عراق از بین ببریم و باید سران فساد را در هر پست و سمت و حزبی هستند، از بین برد.

وی در ادامه خواهان افشاگری از دارایی های مفسدان و پی گیری آنان شد و براهمیت اقدامات لازم برای ساختن عراق بر اساس اصول و پایه های سالم و درست تاکید کرد.

نخست وزیر عراق 9 ژانویه 2016 طی سخنانی سال جدید میلادی را سال نابودی فساد نامید و با بیان اینکه فساد دین و مذهب ندارد، بر وجود همدستی میان مفسدان و تروریست ها تاکید کرد.

215-201-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها