فراخوان قبایل یمنی برای مقابله با متجاوزان سعودی

فراخوان قبایل یمنی برای مقابله با متجاوزان سعودی
پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 - 12:40

سران قبایل و ریش سفیدان شهر دمت در استان الضالع یمن برای مقابله با متجاوزان سعودی و مزدوران آنها دستور آماده باش کامل دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت مرصد، شیوخ و ریش سفیدان شهر دمت در نشستی با حضور سازمانهای جامعه مدنی بر ضرورت وحدت قبایل و اهالی شهر و آمادگی برای مقابله با ائتلاف متجاوزان به یمن و مزدوران آنها تأکید کردند.

سخنرانان در این نشست به جمله جمال عبدالناصر رئیس جمهور فقید مصر اشاره کردند که گفته بود: یمن تا وقتی که عربستان سعودی را در همسایگی خود دارد، نور (آزادی) را نخواهد دید.

سخنرانان با اشاره به این عبارت ماندگار به تشریح جنایات آل سعود در حق مردم یمن از کشتار حجاج یمنی و بی احترامی به یمنی های مقیم عربستان گرفته تا کشتار کودکان و زنان و نابودی منابع و زیربنای این کشور در سال 2016 میلادی پرداختند.

شیوخ و اعیان این شهر همچنین با صدور بیانیه ای، تجاوز ائتلاف سعودی به کشورشان را محکوم کرده و از مردم و قبایل حاضر در این نشست خواستند تا بلافاصله به مقابله با تجاوزگری دشمن برخاسته و در مقابل هر متجاوزی که بخواهد جنگ را به صنعا کشانده و قبایل و مقدرات آنها را هدف قرار دهد، بایستد. 

208 -6-8

پربیننده ترین خبرها