موشکهای بالستیک یمن معادلات را بر هم زدند + ویدیو

پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 - 14:10

قدرت موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در چند روز گذشته بیش از پیش توانمندی خود را نشان داده است و با هدف قرار دادن دقیق مواضع و مخفیگاه های متجاوزان و مزدوران عربستان سعودی و همدستانش تلفات و خسارات بسیار سنگینی به آنها وارد کرده است .

یکی از افسران ارتش یمن به نام "نجیب المعمری" روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم گفت : موشک های بالستیک که به سوی مواضع دشمن شلیک شد ، توانمندی های ارتش و کمیته های مردمی یمن را ثابت کرد و نشان داد که یمنی ها می توانند با دقت اهداف خود را منهدم کنند و با استناد به گزارش های اطلاعاتی قبلی به خوبی اهداف خود را نشانه بروند.
این افسر یمنی افزود : ارتش و کمیته های مردمی یمن تاکنون فقط از 2 درصد از قدرت موشکی خود استفاده کرده اند .
متجاوزان از نخستین هفته های جنگ افروزی خود مدعی شدند که 80 درصد از موشک های بالستیک یمن را منهدم کرده اند؛ ولی دروغ بودن این ادعا زمانی ثابت شد که ارتش و کمیته های مردمی موشک های قاهر ، اسکاد و توچکا را به سوی مواضع دشمن شلیک کردند. این حملات تلفات و خسارات زیادی به متجاوزان سعودی وارد کرد.
محمد یاسین کارشناس سیاسی یمنی در مصاحبه با العالم گفت : رسانه های عربستان برای گمراه کردن افکار عمومی به دروغ ادعا می کنند که ارتش این کشور همچنان پیروز میدان است در حالی که ارتش یمن توانسته است اهدافش را شناسایی و با موشک های بالستیک خود این اهداف را منهدم کند و توانایی اش را در پیشروی و عقب راندن متجاوزان و مزدوران به اثبات برساند.
موشک های بالستیک که بخش صنایع نظامی ارتش یمن آن را توسعه داده است، از زمان به کار گیری بزرگترین دستاوردها را به ارمغان آورده و دشمن  سعودی را در داخل خاک خود و خارج آن متحمل تلفات و خسارات سنگینی کرده است .
214-8

 

پربیننده ترین خبرها