روش صهیونیستی آل‌خلیفه در برخورد با مخالفان

روش صهیونیستی آل‌خلیفه در برخورد با مخالفان
جمعه 21 اسفند 1394 - 10:50

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه گفت: رژیم آل خلیفه با در پیش گرفتن سیاست رژیم صهیونیستی هموطنان بحرینی را به اجبار از کشورشان بیرون می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "منامه پست"، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با اعلام این موضوع در بیانیه ای تأکید کرد: نظام بحرین برای مقابله با انقلاب مردم این کشور طی بیش از 5 سال گذشته این خط مشی را در پیش گرفته است.
این ائتلاف تاکید کرد: شیوه های اطلاعاتی و سرکوبگر آل خلیفه همان شیوه های بکار رفته از سوی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.
بر اساس این بیانیه، سیاست تبعید اجباری هموطنان در بحرین یک سیاست کاملا صهیونیستی است که علیه ملت فلسطین ظرف دهها سال گذشته اجرا شده است. چنین سیاستی نقض آشکار حقوق بشر و معاهده های بین الملل از جمله توافقنامه چهارم ژنو و اعلامیه جهانی حقوق بشر و معاهده مربوط به حقوق مدنی و سیاسی به شمار می آید.
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با دکتر مسعود جهرمی استاد دانشگاه و تمامی افراد تبعید شده به زور از کشور اعلام همبستگی و تاکید کرد: این سیاست صهیونیستی آل خلیفه ای هیچ سودی به همراه ندارد و به اهداف خود تحقق نخواهد بخشید. انقلاب تا تحقق بخشیدن به اهدافش ادامه خواهد یافت تا آنکه بر اساس نتایج رفراندوم مردمی برگزار شده در نوامبر سال 2014 میلادی مردم، به انتخاب و اختیار خود نظام سیاسی جدید کشورشان را برگزینند.
209-8

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها