هشدار گردان های قسام به رژیم صهیونیستی

هشدار گردان های قسام به رژیم صهیونیستی
يکشنبه 23 اسفند 1394 - 09:49

العالم - گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم تجاوزاتش علیه نوار غزه هشدار داد و تاکید کرد که خون دو کودک شهید فلسطینی که در نتیجه بمباران جمعه شب گذشته به شهادت رسیدند، به هدر نخواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گردان های قسام طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که «این خون های پاک روی زمین نخواهد ماند و ما اجازه نخواهیم داد که دشمن صهیونیستی به راحتی و در مقابل دیدگان جهانیان خون کودکان فلسطینی را بریزد.»

این گردان ها همچنین به دشمن صهیونیستی نسبت به تداوم تجاوزاتش علیه نوار غزه هشدار داد و گفت صبر قسام و دیگر گروه های مقاومتی غزه حدی دارد.

گردان های قسام در این بیانیه خود شهادت دو کودک فلسطینی عضو خانواده ابو خوضه به نام های "اسرا" و "یاسین" را که در نتیجه بمباران هوایی جمعه شب گذشته جان خود را از دست دادند، تسلیت گفت و برای مجروحان این حمله آرزوی شفای عاجل کرد.

گفتنی است که در حمله جمعه شب گذشته جنگنده های صهیونیستی به باریکه غزه و شهر بیت لاهیا در شمال این منطقه دو کودک 10 و 6 ساله خانواده ابو خوضه که منزلشان در مجاورت یک پایگاه گردان های قسام قرار داشت، به شهادت رسیدند و یک فرزند 13 ساله این خانواده هم به شدت زخمی شد.

9

پربیننده ترین خبرها