"ساندرز" یا "ترامپ" کدامیک دروغگوتر هستند؟!

دوشنبه 24 اسفند 1394 - 12:06

"برنی ساندرز" نمایندۀ دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رقیب جمهوری خواه خود "دونالد ترامپ" را "دروغگوی بزرگ" خواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ترامپ، پیش از این ادعا کرده بود که ساندرز، با ارسال هواداران اغتشاشگر خود به محل برگزاری دیدار ترامپ با هوادارانش، جلوی برگزاری این برنامه را گرفت.

یک شخص سیاه پوست، روز شنبه، هنگام برگزاری دیدار ترامپ با هوادارانش در ایالت اوهایو به ترامپ حمله ور شد و پس از آن، مشخص شد که این فرد، از هواداران برنی ساندرز است.

در این میان، درگیریِ روزِ جمعۀ هواداران ترامپ با معترضان به اظهاراتِ وی ضد مهاجران، به لغو برنامۀ سخنرانی او در شیکاگو منجر شد.

ترامپ که شاخص ترین نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شمار می رود، تهدید کرد که هواداران خود را به ستادهای انتخاباتی برنی ساندرز نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری می فرستد و با این تهدید در واقع خاطرنشان کرد که قصد ندارد از تنش هایی که نشست های هفتۀ پیشِ او اتفاق افتاده است، بکاهد.

ترامپ در پیامی بر روی صفحۀ تویتر خود نوشت: "ادعای ساندرز دربارۀ نفرستادن خرابکارانش به ستاد انتخاباتی من، دروغ است. برنی، به تو هشدار دادم مراقب باش، وگرنه هوادارانم را به ستاد انتخاباتی تو خواهم فرستاد."

205-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها