پشت پرده ادعاهای گفتگوی انصارالله با عربستان

پشت پرده ادعاهای گفتگوی انصارالله با عربستان
دوشنبه 24 اسفند 1394 - 12:59

رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: آنچه که در برخی رسانه های طرفدار متجاوزان درباره تفاهم ها و گفتگوی انصارالله با عربستان منتشر می شود، در چارچوب سرپوش گذاشتن بر شکست تجاوزگران به یمن است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم "صالح الصماد" تصریح کرد، چند روز دیگر ( 6 فروردین ماه) نخستین سالرو تجاوز وحشیانه سعودی ـ آمریکایی به یمن است؛ تجاوزی که طی آن همه چیز این ملت را نابود و بدترین جنایات را علیه یمنی ها مرتکب شده اند و با محاصره دریایی، زمینی و هوایی درصدد برآمده اند تا ملت یمن به ساده ترین ضروریات زندگی هم دسترسی نداشته باشد.

رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: متجاوزان فکر می کنند با این اقدامات می توانند ملت یمن را به زانو در آورند و آنان را به تسلیم وادار و سلطه خود را بر آن ها تحمیل کنند.   

وی افزود: یمنی ها در مقابل این تجاوزگری و توطئه و همدستی بین المللی شرم آور، مقاومت و ایستادگی کردند مقاومتی که کم نظیر است. همچنین ملت یمن اعم از زنان و مردان در راه دفاع از کرامت و عزت و استقلال شان از یکدیگر پیشی گرفتند و جان و مال خود را تقدیم کردند.  

متجاوزان به یمن در مرحله شکست و ناامیدی

الصماد اظهار داشت: با این حال ما به هیچ تفاهم یا طرحی که ممکن است به توقف تجاوز و پایان درد و رنج ملت یمن منجر شود از هر طرفی که باشد پشت نخواهیم کرد و یقین داریم که تجاوزگری متجاوزان به مرحله ای از یاس و ناامیدی و شکست رسیده است.  

رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله تصریح کرد، از نظر ما تفاهم برای توقف تجاوز و پایان دادن به محاصره مانعی ندارد و توقف تجاوزگری خواسته همه ملت یمن است. ملت یمن سزاوار این است که ما حداکثر تلاش خود را برای پایان دادن به درد و رنج میلیون ها نفر از شهروندان به کار بگیریم.

الصماد گفت: به همین علت تاکید داریم که آنچه در برخی رسانه های حامی متجاوزان درباره تفاهم ها و گفتگو با عربستان منتشر می شود و بسیاری از فعالان آن ها برای آن تبلیغ می کنند، در چارچوب سرپوش گذاشتن بر شکست و ناکامی تجاوزگران در به زانو درآوردن ملت یمن و هدف از آن آماده کردن افکار عمومی خودشان برای پذیرش هرگونه تفاهمی است، که ممکن است به توقف تجاوزگری منجر شود البته بدون اینکه اهداف آن تحقق یابد.

وی افزود: هدف دیگر این اقدام، گمراه سازی افکار عمومی و ملت یمن برای تشدید تنش است.

پیش از این برخی منابع خبری مدعی شده بودند که هیئتی از انصارالله از یک هفته قبل در منطقه ای مرزی نزدیک عربستان درحال مذاکره با یک هیئت سعودی است اما منابع جنبش انصار الله یمن این خبر را تکذیب و آن را غیر دقیق اعلام کردند.

 204 ـ 211-8

پربیننده ترین خبرها