بزرگترین جنایت آل سعود از زمان حمله به یمن+فیلم

سه شنبه 25 اسفند 1394 - 22:59

یمن (العالم) ـ شمار قربانیان جنایت عربستان در حمله به بازار "الخمیس" در شهر مستباء استان حجه یمن به 107 شهید و 41 زخمی رسید که اکثر آنها را کودکان و زنان تشکیل می دهند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از یمن، به دنبال وقوع این جنایت، وزارت بهداشت یمن با صدور دستور فوری، از تمام کادر پزشکی و تیم های امداد خواست برای نجات جان زخمی ها و انتقال آنها به مراکز درمانی و همچنین خارج کردن قربانیان از زیر آوار، خود را به شهرهای عبس و مستباء برسانند.

هواپیماهای متجاوز آل سعود در حمله به استان حجه مرتکب این جنایت وحشتناک شدند. اجساد قربانیان در سراسر بازار الخمیس واقع در شهر مستباء در استان حجه بر زمین پخش شده است. این افراد بر اثر حمله هواپیماهای عربستان سعودی به یک بازار سنتی و رستوران شلوغی که محل رفت و آمد بیشتر اهالی شهرهای مرزی برای تأمین مواد غذایی مورد نیازشان است، قربانی شده اند.

بزرگترین جنایت آل سعود

کشتار در بازار الخمیس شهر مستباء، بزرگترین جنایت رژیم آل سعود از زمان حمله به یمن تاکنون می باشد که به زشت ترین شیوه، اصرار رژیم آل سعود برای ریختن مردم بی گناه یمن در میان سکوت جامعه جهانی را نشان می دهد.

اداره کل بهداشت و درمان استان حجه، از وزارت بهداشت یمن خواسته است فوری برای ارسال کلیه نیروهای پزشکی و تیم های امداد برای خارج کردن زخمی ها از زیر آوار و اعزام آنها به بیمارستان ها اقدام نمایند.

یک منبع پزشکی یمنی تأکید کرد: دهها زخمی از جمله چند زن به بیمارستان شهرعبس واقع در استان حجه منتقل شده اند که حال شماری از آنها وخیم است. همچنین دو زخمی نیز در زمان رسیدن به بیمارستان جانشان را از دست داده اند.

زنان و کودکان بیشترین قربانیان حمله جنگنده های سعودی
یک منبع محلی تأکید کرد: بیشتر شهدا و قربانیان این جنایت را زنان و کودکان تشکیل می دهند و تصاویر اولیه منتشر شده از این جنایت نشان دهنده آن است اجساد کودکان، همچنان زیر آوار است.

هواپیماهای عربستانی علاوه بر حمله به منطقه بنی الحسن در شهر عبس واقع در استان حجه، مناطقی در شهر خولان الطیال در استان صنعا و همچنین شهر صرواح در استان مأرب را هدف قرار دادند.

حملات هواپیماهای عربستانی به منزل یک شهروند در منطقه عزان واقع در شهر وازعیه از توابع استان تعز نیز، به زخمی شدن شدید یک کودک و تخریب کامل چند منزل منجر شد. علاوه بر این، بر اثر بمباران شهر ذباب، یک خودروی غیر نظامی منهدم گردید.

216-211-9

پربیننده ترین خبرها