العبادی: پرچم عراق به‌زودی در موصل برافراشته می‌شود

العبادی: پرچم عراق به‌زودی در موصل برافراشته می‌شود
جمعه 28 اسفند 1394 - 10:13

نخست وزیر عراق ضمن اعلام حمایت از بسیج مردمی، به زودی پرچم عراق در موصل به اهتزاز در خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق در دیدار با فرماندهان، مسئولان و نیروهای بسیج مردمی تاکید کرد که پیروزی قریب الوقوع است و ما به زودی پرچم عراق را در موصل به اهتزاز در می‌آوریم.
العبادی تاکید کرد که بسیج مردمی یک سازمان دولتی است و هرگونه تلاش برای ضربه زدن به این سازمان، ضربه به دولت عراق است.
نخست‌وزیر عراق گفت که کسی حق ندارد برای ما درباره کسانی که در نبرد علیه تروریسم شرکت می‌کنند تعیین تکلیف کند و هیچ طرفی حق ندارد که شهروندی را از مشارکت در آزادسازی سرزمینش منع کند.
نخست‌وزیر عراق افزود: پیروزی‌ها و آزادی مناطق و دفاع از مقدسات امری مبارک است که به لطف فتواهای با برکت مرجعیت عالی دینی رقم خورد.
العبادی اظهار داشت: ما هم اکنون در آستانه مرحله جدیدی از پیروزی‌ها برای آزادسازی همه مناطق هستیم.
وی افزود: ما ترسی از جنایتهای داعش نداریم. آنها هرکاری که می‌توانستند انجام دادند و به دنبال ایجاد رعب و وحشت نزد شهروندان هستند و ما باید این شایعات را از بین ببریم.
العبادی در ادامه تصریح کرد: هرچه ما به پیروزی نهایی نزدیک می‌شویم و پیروزی ها حاصل می‌شود، شایعات نیز افزایش می یابد، لذا ما باید با این شایعات مقابله کنیم.
العبادی از روابط خوب بین نیروهای امنیتی و شهروندان تمجید کرد و گفت: شهروندان حق تظاهرات برای اصلاحات و خدمات و مبارزه با فاسدان را دارند و ما باید از آنها حمایت کنیم، اما پایبندی به قوانین، مکان تظاهرات و جلوگیری از تظاهرات مسلحانه ضروری است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها