ویدیوی جدید از خبرنگار انگلیسی اسیر داعش

ویدیوی جدید از خبرنگار انگلیسی اسیر داعش
شنبه 29 اسفند 1394 - 20:19

یک فایل ویدیویی جدید از "جان کانتلی" روزنامه‌نگار انگلیسی گروگان نزد داعش منتشر شده که وی در آن با ادبیات تمسخرآمیز به انتقاد از ائتلاف بین المللی ضد داعش می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک فایل ویدیویی از جان کانتلی روزنامه نگار انگلیسی گروگان نزد داعش، امروز شنبه (29 اسفند) منتشر شده و به نظر می شود این فایل در شهر موصل، مرکز مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی در عراق ضبط شده است.
در این فیلم که جدیدترین نمونه از تصاویر تبلیغاتی گروه داعش می باشد، کانتلی مانند گزارشگران خبری سخن می گوید. در این تصاویر، محل فیلم برداری مشخص نیست. کانتلی آخرین بار در ویدیوهای منتشره توسط داعش در سال 2015 ظاهر شده بود.
کانتلی که در ویدیوی جدید لاغرتر به نظر می رسد، اظهار می دارد که در شهر موصل حضور دارد. وی که لباس مشکی بر تن دارد و به خورشید خیره شده است، در مقابل یک کیوسک فلزی نشسته و اظهار می دارد که کیوسک مذکور، مختص توزیع مطبوعات صادره از سوی داعش بوده که بر اثر حملات ائتلاف بین المللی علیه این گروه به رهبری امریکا، منهدم شده است.
در این فیلم هم مانند گذشته، کانتلی به زبان انگلیسی صحبت می کند و در زیرنویس، ترجمه عربی جملات او درج شده است. وی در ویدیوی اخیر با لحن تمسخر آمیزی ائتلاف بین المللی علیه داعش را مورد انتقاد قرار می دهد.
یادآور می شود کانتلی نوامبر 2012 در حالی که اخبار درگیری های سوریه را پوشش می داد در این کشور ربوده شد. وی در چند فایل ویدیویی که در راستای جنگ رسانه ای داعش علیه غرب منتشر می شود، مشاهده شده است.

7- 216
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها