دستاوردهای‌های جدید ارتش سوریه در حمص +فیلم

دوشنبه 2 فروردين 1395 - 17:02

حمص(العالم)- خبرنگار العالم در سوریه از ادامه پیشروی های ارتش در حومه شهرک قریتین در حومه حمص و وارد شدن خسارت های سنگین به تروریست های مسلح در این منطقه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار العالم از حمص، نیروهای ارتش سوریه با پیشروی در ارتفاعات و تپه های حومه شهرک قریتین در ریف حمص و درگیری شدید به تروریست های مسلح توانستند خسارت فراوانی به تروریست های داعش وارد کنند و ده ها تن از آنها را به هلاکت برسانند و سایر ترویست های را مجبور به فرار کنند.

"رجب دیب" کارشناس نظامی سوری در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: ارتش، نیروهای مردمی سوریه توانسته اند کنترل مهم‌ترین نقاط راهبردی حومه شهرک قریتین در ریف حمص را به دست گیرند و برای ادامه پیشروی های خود تدارک ببینند.

وی افزود: آمادگی دایمی ارتش، نیروی هوایی و توپخانه نیروهای سوری، از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیروزی و پیشروی نیروهای سوری در برابر تروریست های داعش است. 
مرهف حمدان خبرنگار العالم در پایان خاطرنشان کرد که به گفته منابع میدانی، سیطره ارتش سوریه بر ارتفاعات حومه قریتین، خطوط امدادی تروریست های داعش دراین مناطق را قطع و مسیر پیشروی ارتش به سوی تدمر و قریتین را هموار کرده است.

213-8

پربیننده ترین خبرها