تسلیت اردوغان و اوغلو به رئیس "اسرائیل"

تسلیت اردوغان و اوغلو به رئیس
سه شنبه 3 فروردين 1395 - 17:13

رئیس جمهور و نخست وزیر ترکیه با ارسال پیام هایی، کشته شدن صهیونیست‌ها در انفجار اخیر استانبول را به رئیس رژیم اشغالگر تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اردوغان در نامه‌ای به روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی، به خاطر کشته شدن سه شهرک نشین در حمله تروریستی استانبول با وی ابراز همدردی کرد و به او تسلیت گفت.
اردوغان نوشت: «من از این که شنیدم متأسفانه سه شهروند اسرائیلی زندگی خود را از دست داده و ۱۰ اسرائيلی دیگر در این حمله فرومایه تروریستی که دیروز در استانبول اتفاق افتاد زخمی شدند، بسیار متأثر شدم.»
وی تاکید کرد: «با حمله شنیع دیروز باز هم به وضوح دیده شد که جامعه جهانی نیازی مبرم دارد تا مبارزه‌ای مشترک، واحد و قاطعانه علیه تروریسم به راه بیندازد.»
اردوغان که به حمایت از تروریسم داعشی در منطقه شهرت یافته، در پیام خود به تروریستی ترین رژیم جهان نوشت: تروریسم همه بشریت در سراسر دنیا و ارزش‌های اساسی انسانی را هدف قرار می‌دهد و علیه انسانیت جنایت می‌کند.
رئیس‌جمهور ترکیه در پیام خود با "مردم اسرائيل" و خانواده‌های شهروندان از دست رفته این کشور ابراز "همدردی عمیق" کرد و گفت، آن‌ها جان خود را از دست دادند در حالی که قصد داشتند در این سفر با فرهنگ ترکیه آشنا شوند.
داوود اغلو نخست وزیر ترکیه هم در پیامی جداگانه، به رئیس رژیم اشغالگر تسلیت گفت و با وی ابراز همدردی کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها