هلاکت دو سرکرده معروف جبهه النصره در درعا

هلاکت دو سرکرده معروف جبهه النصره در درعا
سه شنبه 3 فروردين 1395 - 18:36

درگیری‌های شدید میان عناصر مسلح گروه موسوم به "تیپ شهدای یرموک" نزدیک به داعش با گروه‌های معارض سوری و درصدر آن "احرار الشام" و "جبهه النصره" از سوی دیگر ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عناصر مسلح گروه "تیپ شهدای یرموک" موفق شدند دو نفر از سرکردگان نظامی در جبهه النصره به نام های طارق المسالمة معروف به "أبو صلاح" و قاسم المسالمه معروف به "أبو الهدى" را به قتل برسانند.

پایگاه "عربی 21 " نوشت گروه موسوم به "تیپ شهدای یرموک" همچنین توانست که منطقه "تسیل" واقع در حومه غربی درعا را تحت کنترل خود درآورد و از اهالی خواست که از دیگر گروه های معارض تبری جویند و در خانه های خود بمانند.

مرکز موسوم به "دیده بان حقوق بشر" وابسته به معارضان سوری گفت که "تیپ شهدای یرموک" به بازداشت عده ای از شهروندان در منطقه "تسیل" اقدام کرده و به دنبال آن عناصر مسلح این گروه، یک ایست بازرسی متعلق به جبهه النصره واقع بین مناطق تسیل و سحم الجولان را هدف حمله قرار دادند.

این درحالیست که درگیری های مشابه میان عناصر دو طرف در اطراف روستای الظهر در منطقه اللجاه روی داد.

فعالان همچنین مشارکت "گروه المثنی" دراین درگیری ها را از طریق حمایت و پشتیبانی از "تیپ شهدای یرموک" تاکید کردند، این درحالیست که گروه المثنی، مشارکت خود را در هرنوع درگیری میان گروه های معارض رد کرده است.

عناصر گروه های افراطی، دیگر گروه های وابسته به "ارتش آزاد" را به سهل انگاری و بی توجهی دربرابر این حوادث متهم کردند و علت آن را را مخالفت "غرفة الموك" با تجهیز آنان به سلاح برای شرکت در درگیری های تیپ شهدای یرموک دانستند.

7- 215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها