لحظه مرگ تروریست انگلیسی در سوریه +ویدیو

يکشنبه 8 فروردين 1395 - 22:15

یک تروریست انگلیسی عضو القاعده در سوریه، نمی دانست که در حال تصویر گرفتن از صحنه مرگ خود به دست یک تک تیرانداز است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی "میرور" اعلام کرد که این تبعه انگلیسی "ابو بصیر الهندی" نام دارد و شاخه القاعده در سوریه به تازگی فیلم صحنه مرگ او را منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش این تروریست 25 ساله در سال 2014 از انگلیس به سوریه رفت، و عضو یکی از شاخه‌های وابسته به داعش شد، اما پس از مدتی به جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) پیوست.
این تروریست انگلیسی 4 ماه قبل بر اثر اصابت گلوله یک تک تیرانداز به سرش در سوریه جان داد. هویت فرد تک تیرانداز مشخص نیست اما این روزنامه انگلیسی مدعی است که فرد تک تیرانداز روس بود.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها