حمله اتمی پیشدستانه کره شمالی

حمله اتمی پیشدستانه کره شمالی
دوشنبه 9 فروردين 1395 - 20:35

العالم- سران کره شمالی ارتش این کشور را برای حمله اتمی پیشدستانه به حال آماده باش در آوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ری سو یونگ" وزیر امور خارجه کره شمالی این مطلب را در گفت و گو با خبرگزاری "تاس" روسیه بیان کرد.
وی افزود، در پاسخ به رفتار جنون آمیز آمریکا برای شعله ور کردن آتش جنگ اتمی، ارتش را دروضعیت حمله پیشدستانه قراردادیم و با قاطعیت آمادگی مان را برای حمله اتمی پیشدستانه اعلام می کنیم. 
ری سو ادامه داد، شبه جزیره کره بر سر دو راهی صلح یا جنگ اتمی است. البته کره شمالی به تقویت ارتش خود که نیروی اتمی هسته آن است، ادامه خواهد داد.
وی روند مسلح سازی کره شمالی را منوط به نوع موضع واشنگتن نسبت به پیونگ یانگ دانست.
وزیر امورخارجه کره شمالی یادآور شد، واشنگتن هشدارهای مکرر پیونگ یانگ را نادیده گرفت چه اینکه آمریکا اکنون سرگرم رزمایش "کی ریزولف" در کره جنوبی است که به این شکل آشکارا همسایه شمالی اش را هدف قرار می دهد. 
وی تصریح کرد، نیروی نظامی عظیمی در این تمرین شرکت دارد و از انواع سلاح اتمی استراتژیک درآن استفاده می شود بنا بر این می توان گفت رزمایش مزبوردر شرایط مشابه شرایط جنگ واقعی است.
ری سو خاطر نشان کرد، آمریکا خود باعث شد پیونگ یانگ برای برخورداری از سلاح اتمی بکوشد.
وی گفت، دارای توانمندی نظامی بالایی هستیم که به ما اجازه می دهد از هر نوع سلاح در جنگ استفاده کنیم، کره شمالی ارتش خود را در پاسخ به رفتار تجاوزکارانه آمریکا در حال آماده باش برای حمله پیشدستانه قرار داده است.

206-9 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها