رباینده هواپیمای مصری استاد دانشگاه است+گزارش تصویری+فیلم

رباینده هواپیمای مصری استاد دانشگاه است+گزارش تصویری+فیلم
سه شنبه 10 فروردين 1395 - 13:47

العالم - به دنبال آزادی سرنشینان هواپیمای مصری که صبح امروز ربوده شد، تصویری از رباینده این هواپیما که از او به عنوان استاد دانشگاه یاد شده ، منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی منابع مصری هواپیما ربا را فردی مصری به نام " ابراهیم عبدالتواب سماحه " استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه اسکندریه مصر معرفی کرده اند.

با این حال تارنمای مصری الیوم السابع گزارش کرد که رباینده فردی به نام سیف الدین مصطفی استاد تاریخ در منطقه الضاهر در قاهره است.

درهمین حال "نیکوس آناستاسیادس "رئیس جمهوری قبرس امروزدر گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که هواپیما ربایی امروز ارتباطی با فعالیت های تروریستی ندارد.

هواپیما ربا ضمن درخواست پناهندگی قبرس، خواستار ملاقات با همسر سابق خود شده که تبعه قبرس و در نزدیکی فرودگاه لارناکا ساکن است.

.

ویدئوی لحظه خروج مسافران از هواپیمای ربوده شده مصری


 

براساس این گزارش هواپیما ربا در نخستین مرحله تمام سرنشینان مصری هواپیما و در مرحله بعد چهار خارجی غیر مصری را آزاد کرده است.

هواپیمای ایرباس 320 متعلق به شرکت هواپیمایی مصر دریک پرواز داخلی از اسکندریه به سمت قاهره درحرکت بود که رباینده خلبان آن را مجبور به خروج از خاک مصر و تغییر مسیر به سمت قبرس کرد.

شرکت هواپیمایی مصر اعلام کرد که علاوه بر سرنشینان مصری، 21 هلندی، آمریکایی، بلژیکی، انگلیسی، فرانسوی، سوریه ای و ایتالیایی هم مسافر این هواپیما بوده اند.

 

9

پربیننده ترین خبرها