اعدام های تازه داعش؛ این بار اعدام نوجوان 15ساله

اعدام های تازه داعش؛ این بار اعدام نوجوان 15ساله
سه شنبه 10 فروردين 1395 - 22:03

العالم - گروه تروریستی داعش، پنج شهروند عراقی از جمله نوجوانی 15 ساله را در استان الانبار اعدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش، با انتشارگزارشی ویدیویی تحت عنوان "اعدام جاسوسان"، از اعدام این افراد به شیوه های مختلف خبرداد.

گزارش خبرگزاری فرانسه حاکیست که یکی از پنج اعدامی، "عمر فرحان المحمدی" نام دارد که با تنها 15 سال از ساکنان منطقه هیت بود.

عناصر داعش در استان الانبار، که در محاصره نیروهای عراقی هستند، ادعا کردند که این افراد، با ارتش عراق تماس داشتند و درباره نام عناصر تروریستِ این گروه، به ارتش اطلاعات داده اند.

در ویدیوی منتشر شده از مراحل اعدام این شهروندان عراقی، کنار تصویر نوجوان عراقی که روپوش نارنجی به تن دارد، نوشته شده است "جرم: تماس با عموی مرتدش که نزد ارتش رافضیِ بغداد کارمی کند و دادن اطلاعاتی از اسامی سربازان داعش در هیت"

به گفتۀ اهالی منطقه هیت، پدرِ این نوجوان، نیروی پلیس بود و دو سال پیش به دست عناصر داعش شهید شد.

بر اساس تصاویر منتشر شده دراین گزارش، شهروندان عراقی، به شیوه های مختلف در یک باغ اعدام شدند و سرانجام به سمت همه آن ها تیراندازی شد.

در این ویدیو، عناصر داعش با صورت های پوشیده، عمر فرحان المحمدی را درحالی که دستانش از پشت بسته است، از پاهای خود به درخت آویزان می کنند. در عکسی دیگر، با یک تیربار به سرش تیراندازی می کنند.

گروه تروریستی داعش، تاکنون وحشیانه ترین اعدام ها را در مناطق مختلف عراق به نمایش گذاشته است و با تصویربرداری از اعدام های خود، سعی می کند در دل ساکنان مناطقِ تحت اشغال خود رعب و وحشت ایجاد کند.

205-9

پربیننده ترین خبرها