تلاش ناکام بالگرد امریکایی برای نجات جان سرکرده داعش دریمن

تلاش ناکام بالگرد امریکایی برای نجات جان سرکرده داعش دریمن
چهارشنبه 11 فروردين 1395 - 11:40

العالم - یک منبع نظامی یمنی از شکست تلاش بالگرد آمریکایی برای نجات سرکرده گروه تروریستی داعش در جنوب شهر ذباب در استان تعز یمن خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد "ابو ایوب الانصاری" سرکرده گروه تروریستی داعش و همچنین "ابو همه" قاضی شرعی این گروه در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در جنوب شهر ذباب واقع در استان تعز به هلاکت رسیدند. همچنین تلاش بالگرد امریکایی برای نجات جان سرکرده داعش ناکام ماند.
وی تصریح کرد: یک بالگرد امریکایی تلاش کرد تا ابوایوب الانصاری سرکرده تشکیلات داعش در یمن را نجات دهد اما تلاش های آن بی نتیجه ماند.
این منبع افزود: "ابو همه" قاضی شرعی داعش در یمن، چندین حکم اعدام علیه اسرایی که توسط داعش در استان های جنوبی این کشور اعدام شدند صادر کرده بود.
وی به خبرگزاری رسمی یمن " سبأ " گفت: یگان های موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن، مواضع مزدوران عربستان در منطقه ذباب در جنوب تعز را هدف قرار دادند که در نتیجه آن شمار زیادی از آنها به هلاکت رسیده و زخمی شدند که در میان آنها شماری از خطرناکترین سرکردگان تشکیلات تروریستی داعش وجود دارد.
منبع نظامی مذکور در پایان با تأکید بر اراده ارتش و کمیته های مردمی و اصرار آنها بر ادامه عملیات در همکاری با سایر شهروندان یمن برای نابودی عناصر گروه تروریستی داعش اعلام کرد: مبارزه با تروریسم، به منزله تبلور حقیقی اراده ملت یمن در زمینه پایداری برای مقابله با متجاوزان است.

216-9

پربیننده ترین خبرها