اصابت موشک بالستیک به مواضع مزدوران عربستان

پنج‌شنبه 12 فروردين 1395 - 20:47

نیروهای ارتش یمن با شلیک یک فروند موشک بالستیک به مواضع مزدوران عربستان در استان مأرب، تلاش آنها برای پیشروی به سوی ارتفاعات هیلان را ناکام گذاشتند و شماری از آنها را از پا درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش یمن یک فروند موشک بالستیک به سوی مواضع مزدوران عربستان نزدیک پادگان "نخلا" در استان مأرب شلیک کردند. همچنین نیروهای یمنی تلاش مزدوران عربستان برای پیشروی به طرف کوه هیلان در این استان را ناکام گذاشته و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.
در تحولی دیگر، شماری از نیروهای یمنی با ارسال پیامی به نیروهای متجاوز عربستانی، اعلام کردند هرگز از دفاع از کشورشان دست برنخواهند داشت و ایمان دارند که با وجود محاصره کشورشان و ائتلاف دشمنان علیه آن، سرانجام آنها پیروز خواهند شد.
همچنین در منطقه الجحملیة واقع در استان تعز بر اثر درگیری شدید میان عناصر گروه تروریستی داعش و مزدوران عربستان با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، شماری کشته شدند. عناصر داعش و مزدوران عربستان درصدد پیشروی به سوی مناطق تحت کنترل ارتش و کمیته های مردمی بودند.
از سوی دیگر، نیروهای موشکی یمن، به محل استقرار خودروهای نظامی مزدوران عربستان در روستای جنوبی از توابع شهر ذباب در استان تعز حمله کردند که بر اثر آن، شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند. در این حمله، چندین خودروی نظامی تروریست ها منهدم گردید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها