زمینه‌سازی ارتش سوریه برای آزادی شهرک العیس+فیلم

دوشنبه 16 فروردين 1395 - 13:12

حومه حلب، العالم - ارتش سوریه در حال زمینه‌چینی و فراهم کردن شرایط عملیات نهایی برای بازپس گیری شهرک العیس در حومه جنوبی حلب است.

به گزارش روز دوشنبه ربیع کلاوندی خبرنگار شبکه خبری العالم از حلب، ارتش سوریه و هم پیمانانش به عملیات نظامی خود در اطراف شهرک العیس در حومه جنوبی حلب ادامه می دهند. ارتش در حال هدف قرار دادن پایگاههای افراد مسلح در داخل این شهرک به منظور زمینه سازی برای آزادی آن از دست تروریست های جبهه النصره است.  

عملیات نظامی ارتش سوریه و هم پیمانانش در اطراف شهرک العیس و تپه راهبردی آن در حومه جنوبی حلب بعد از ورود افراد مسلح به آن ادامه دارد. نیروهای ارتش پایگاههای افراد مسلح را در داخل این شهرک هدف قرار می دهند تا زمینه آغاز عملیات بازپس گیری آن از افراد مسلح جبهه النصره فراهم شود.

پیش از این، جبهه النصره و گروههای وابسته به آن توافق آتش بس و توقف اقدامات جنگی را نقض کردند.  

آمادگی ارتش سوریه برای عملیات نهایی بازپس گیری این منطقه، با توجه به حجم حملات به پایگاههای افراد مسلح و خطوط پشتیبانی آن ها آشکار به نظر می رسد و پیش از این نیز منابع نظامی اعلام کرده بودند که ارتش سوریه به تعقیب گروههای تروریستی در عمق مناطق تحت کنترل آن ها ادامه خواهد داد.

خبرنگار العالم افزود: ارتش سوریه برای حفظ جان غیرنظامیان در مناطق تحت کنترل افراد مسلح به آتش و توقف اقدامات جنگی پایبند بود اما افراد مسلح از پایبندی ارتش برای رسیدن به پیروزی در میدان نبرد سوء استفاده کردند که باعث شد ارتش سوریه در مقابل آنان دیگر هیچ تعهدی به آتش بس نداشته باشد.

گروه تروریستی جبهه النصره و گروههای مسلح وابسته به آن باردیگر آتش بس را نقض کردند و از شهرک العیس حمله به ارتش سوریه را آغاز کردند در مقابل ارتش سوریه این حمله را خنثی کرد و درصدد بازپس گیری همه مناطقی برآمده که از دست داده است.

7- 214 ـ 211

پربیننده ترین خبرها