در نشست لابی صهیونیستی مطرح شد؛

اولویت ترامپ، لغو توافقنامه "شوم" با ایران است

اولویت ترامپ، لغو توافقنامه
دوشنبه 16 فروردين 1395 - 14:30

دونالد ترامپ برای حضور در پشت تریبون ایپک، از رقیب سرسخت خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیشی گرفت.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشکر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: حضور دونالد ترامپ در پشت تریبون ایپک (لابی حامی اسرائیل) با تشویق گسترده هواداران یهودی وی همراه بود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی بخشی از اظهارات ترامپ را در  نشست ایپک پخش کرد. وی سخنان خود را با این جمله شروع کرد: اگرچه من به تازگی وارد عرصه سیاست شدم، اما در زمینه حمایت از دولت یهودی دارای سابقه درخشانی هستم.

وی افزود: اولویت من لغو توافق نامه هسته ای شوم با ایران است. ایران پس از عملی شدن برجام، سه مرتبه موشک بالستیک شلیک کرد که روی بدنه موشک ها جمله "اسرائیل باید از روی زمین محو شود" به زبان فارسی و عبری نوشته شده بود.

گزارشگر صهیونیست درباره اظهارات ترامپ گفت: ترامپ به صهیونیست های حاضر در مجمع ایپک وعده داد که نه تنها علیه برنامه هسته ای، بلکه علیه برنامه در حال ارتقای موشکهای بالستیک و شبکه ضد اسرائیلی که ایران بنا نهاده است، فعالیت کند.

ترامپ در خصوص حل مسأله فلسطین هم گفت: فلسطینی ها باید خود را برای حضور بر سر میز مذاکرات آماده کنند. آنها از عمق رابطه آمریکا با اسرائیل مطلع هستند.

وی در پایان با اشاره به نوۀ خود که از داماد یهودی اش به دنیا آمده، گفت: دخترم مژده به دنیا آمدن نوه زیبای یهودی ام را به من داد.

گزارشگر رژیم صهیونیستی افزود: ترامپ در سخنان خود اوباما را به شدت مورد نکوهش قرار داد و در نزاع اسرائیل با فلسطین، از اسرائیل دلجویی کرد و در پایان با وعده انتقال پایتخت اسرائیل از تل آویو به قدس، رؤیای شیرین اسرائیل را کامل کرد.

7- 111

پربیننده ترین خبرها