بازتاب گفتگوی نصرالله در رسانه‌های صهیونیست

بازتاب گفتگوی نصرالله در رسانه‌های صهیونیست
دوشنبه 16 فروردين 1395 - 15:58

در پی پخش مصاحبه تلویزیونی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، تحلیلگران صهیونیست مطابق معمول به بررسی و موشکافی اظهارات ایشان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "ایهود یعری" کارشناس مسائل راهبردی شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: سید حسن نصرالله در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود سطح تهدیدات خود را علیه اسرائیل افزایش داد.

یعری با اشاره به اظهارات سید حسن نصرالله گفت: نصرالله تنها مخازن آمونیاک حیفا را هدف حملات موشکی مقاومت نمی داند، بلکه سازه های هسته ای اسرائیل و نیز زرادخانه های هسته ای آن از دیدگاه نصرالله در تیررس موشکهای حزب الله می باشد. نصرالله تصریح کرده است این زراد خانه در نزدیکی شهرهای پرجمعیت هستند، برای مثال یکی از این سازه های هسته ای در 5 کیلومتری اشدود می باشد.

نصرالله تهدید کرده که در صورت وقوع جنگ، حزب الله فهرستی از این قبیل هدفهای راهبردی را در اختیار دارد که آنها را با موشک های پیشرفته و هوشمند هدف حمله قرار می دهد.

یعری گفت: نصرالله در مصاحبه تلویزیونی اخیر، دیگر از مخازن آمونیاک سخن به میان نیاورد و اهداف حزب الله را به سازه های هسته ای ارتقا داد. به عقیده نصرالله؛ اسرائیل برای حمله به لبنان مرتکب ریسک نمی شود و اوباما نیز برای حمله نظامی به لبنان به اسرائیل چراغ سبز نشان نمی دهد.

کارشناس صهیونیست افزود: نصرالله با این تهدیدات، اسرائیل را قبل از ارتکاب هر ریسک خطرناک، به تأمل و بررسی تبعات اقدام نظامی علیه لبنان واداشت.

7- 111

پربیننده ترین خبرها