صهیونیستها یکی از رهبران حماس را بازداشت کردند

صهیونیستها یکی از رهبران حماس را بازداشت کردند
سه شنبه 17 فروردين 1395 - 10:06

نظامیان صهیونیست یکی از رهبران حماس را در کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه تلویزیونی الاقصی با اعلام این خبر تأکید کرد که نظامیان رژیم اشغالگر با حمله به خانه نزیه ابو عون از رهبران جنبش حماس در جنوب جنین در کرانه باختری رود اردن، او را بازداشت کردند.

مرکز "اطلاع رسانی فلسطین" اعلام کرد که نیروهای رژیم اشغالگر همچنین به منزل "شیخ احمد سلاطنه" مدیر کمیته اموال زکات در جنین حمله کردند و به بازرسی خانه او پرداختند.
پس از این حمله، ده ها تن از شهروندان با نظامیان متجاوز درگیر شدند. نظامیان اشغالگر نیز با شلیک گاز اشک آور به فلسطینی ها حمله ور شده و شماری از آنان را بازداشت کردند.
نظامیان اشغالگر در الخلیل در جنوب کرانه باختری و شهر قدس نیز ده ها نفر را با حمله به خانه‌هایشان بازداشت کردند.

حدود یک هفته قبل نظامیان صهیونیست دو جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

خبر عجیب این که در این جنایت که از طریق دوربین ها ثبت و ضبط شده است نظامیان صهیونیست یکی از دو جوان فلسطینی را که زخمی روی زمین افتاده بود، به عمد با هدف گرفتن سر وی او را به شهادت می رسانند اقدامی که مطابق قوانین بین المللی جنایت جنگی و ضد بشری است.

دوربین های امنیتی تصاویر مربوط به تیراندازی به سمت جوان فلسطینی مجروح به نام "عبد الفتاح شریف" (21 ساله) و شهادت وی را ضبط کرده اند، اما نحوه شهادت جوان دوم به نام "رمزی قصراوی تمیمی" (21 ساله) را ضبط نکرده اند و با این وجود احتمال می رود که وی هم به همین روش به شهادت رسیده باشد.

211-8

پربیننده ترین خبرها