تعقیب بازمانده های داعش در ارتفاعات شهر القریتین در حمص

تعقیب بازمانده های داعش در ارتفاعات شهر القریتین در حمص
سه شنبه 17 فروردين 1395 - 14:44

ارتش سوریه که با کمک متحدانش شهر القریتین استان حمص را به تازگی از تروریست ها بازپس گرفته بود، هم اکنون به پاکسازی مناطق مختلف این شهر از مین های داعش می پردازد.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از سوریه گزارش داد: ارتش مناطق حومه شهر القریتین را نیز به کنترل خود درآورده و امنیت این مناطق را کاملا تأمین کرده است.
ارتش هم اکنون به تعقیب بازمانده های داعش در ارتفاعات حومۀ شهر القریتین می پردازد. 
یکی از افسران ارتش سوریه در مصاحبه با خبرنگار العالم اظهار داشت: نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی هم اکنون به تأمین امنیت شهر القریتین و مناطق حومه اش می پردازند.
این افسر افزود : نیروهای ارتش عملیاتی را نیز در ارتفاعات جنوب شرقی ، شرقی و شمال شرقی القریتین برای سرکوب کامل تروریست هائی که به این ارتفاعات فرار کرده اند ، اجراء می کند.

فاصله القریتین تا حمص، القصیر و مرزهای لبنان


ارتش سوریه با کنترل خود بر شهر القریتین مسیرهای ارتباطی داعش را بین منطقه کوهستانی القلمون و صحرای این کشور قطع کرده است و شهر القریتین حکم دروازه ورود تروریست های داعشی به صحرای سوریه و از آنجا به  مرزهای عراق را داشت .
یکی دیگر از افسران ارتش در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت : کنترل ارتش بر شهر القریتین و حومه آن باعث قطع شدن مسیرهای پشتیبانی انسانی و تجهیزاتی داعش و متعاقبا تضعیف و کاهش تحرکات میدانی این گروه تروریستی شده و زمام امور را از دستش گرفته است.
شهر القریتین در شرق شهر حمص مرکز استان حمص واقع است و عملیات نظامی ارتش در مناطق و شهرهای حومۀ شرقی شهر حمص همچنان ادامه دارد و تروریست ها در این عملیات متحمل تلفات و خساراتی سنگین شده اند .

214-8

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها