جنجال بطری‌های مشروب آقازادۀ کویتی در فرودگاه

جنجال بطری‌های مشروب آقازادۀ کویتی در فرودگاه
سه شنبه 17 فروردين 1395 - 18:36

پافشاری یکی از اعضای خاندان حکومتی درکویت برای وارد کردن چند بطری مشروب که از خارج با خود آورده بود، درفرودگاه بین المللی کویت جنجال آفرید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه کویتی " الرأي" در شماره روز سه شنبه خود به نقل از منابعی در فرودگاه بین المللی کویت نوشت: این اتفاق روز جمعه گذشته و زمانی روی داد که یک عضو خاندان حکومتی کویت که از شخصیت های معروف ورزشی است، درحال بازگشت از یک کشور حاشیه خلیج فارس چند بطری مشروب به همراه داشت و اصرار داشت که این بطری ها را با خود به کشورش وارد کند که ماموران گمرک دراین باره از اوسوال کردند و توضیح خواستند.

منابع یاد شده افزودند: مامور اداره گمرک درصدد مصادره بطری های مشروب برآمد که این مساله به ناخرسندی این عضو خاندان حکومتی کویت که می خواست بطری ها را با خود ببرد، منجر و به مشاجره لفظی میان دو طرف منتهی شد.

بر اساس این گزارش، بالا گرفتن اختلاف، باعث شد که مامور گمرک مساله را با مسئولان ارشد خود در میان بگذارد و کار به جایی کشید که عضو خاندان حکومتی کویت، مسئولان را به باد فحش و ناسزا گرفت و دراین حال توانست سالن تشریفات را درحالی که بطری های مشروب را با خود به همراه داشت، ترک کند.

به نوشته "الرأی" این عضو خاندان حکومتی کویت در نهایت فرودگاه را ترک کرد، درحالی که شیشه های مشروب با وی بود.

منابع یاد شده بعداً اعلام کردند که مسئولان عالی رتبه وی را به خاطر رفتارش توبیخ کردند و از او خواستند که تابع قانون باشد و با مسئولان گمرک درخصوص اجناس و کالاهایی که به همراه دارد، همکاری کند.

بنا بر این گزارش گفته می شود که مسئولان ارشد کویتی به دنبال این ماجرا همچنین به مسوولان گمرک فرودگاه دستور اکید داده اند که بازرسی ها و مصادره هر نوع کالای ممنوعه را تشدید کنند.

7- 215 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها