پرچم "اسرائیل" در قطر جنجال آفرید

پرچم
سه شنبه 17 فروردين 1395 - 22:03

برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی جهان در قطر، باعث جنجال گسترده‌ای در پایگاه‌های اجتماعی به ویژه تویتر و محکومیت این اقدام از سوی کاربران این پایگاه‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برای اولین بار در جریان مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی جهان در قطر پرچم رژیم صهیونیستی در سواحل این کشور برافراشته و تیم والیبال این رژیم بامداد دوشنبه وارد دوحه شد.
پایگاه روسیا الیوم در این باره نوشت: "شون وایگا" و "آریل هلمن" بازیکنان تیم والیبال ساحلی اسراییل، پس از آنکه روز جمعه ویزای ورود به قطر را دریافت کردند بامداد روز دوشنبه وارد دوحه شدند. حضور تیم این رژیم در مسابقات تا آخرین لحظه مخفی مانده بود.
از سوی دیگر، رادیو سراسری رژیم صهیونیستی، به نقل از ینیب نویمان، رئیس فدراسیون والیبال این رژیم اعلام کرد که حضور تیم والیبال ساحلی اسراییل در این دوره پس از موافقت فدراسیون جهانی این رشته و کمیته المپیک صورت گرفته است.
در هیأت ورزشی صهیونیست ها، علاوه بر دو بازیکن، "ینیب نویمان" رئیس فدراسیون والیبال و مربی این رژیم حضور دارند.
پیش از این براساس روال معمول حضور تیم های ورزشی اسرائیلی بدون برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی انجام می شد.
خبر برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در یک کشور عربی با محکومیت و تمسخر از سوی کاربران شبکه تویتر مواجه شده است. کاربران با ابراز خشم شدید نسبت این اقدام، آن را به منزله توهین به هویت عربی شان و قضیه فلسطین دانستند و بر مخالفت خود با اشغالگران صهیونیست و اقدامات آن علیه ملت فلسطین تأکید کردند.
یکی از کاربران تویتر ضمن محکوم کردن این اقدام قطر با لحنی تمسخرآمیز نوشت: آیا فقط حضور یک تیم صهیونیست در مسابقات بین المللی در قطر اشکال دارد و امضای توافق نامه سازش از سوی اردن و مصر با این رژیم فاقد اشکال است؟
کاربر دیگری در این باره نوشت: قطر به بهانه کمک به غزه، به شدت از مصر انتقاد می کند و در عین حال، تیم والیبال ساحلی رژیم صهیونیستی را در خاک خود می پذیرد! واقعا تناقض بزرگی است.
7- 216 ـ 211

پربیننده ترین خبرها