اتاق عملیات مشترک سوریه:

درهای جهنم به‌روی تروریست‌ها گشوده می‌شود

درهای جهنم به‌روی تروریست‌ها گشوده می‌شود
سه شنبه 17 فروردين 1395 - 23:12

گزارش ها ازتشکیل اتاق عملیات مشترک با مشارکت ارتش سوریه وهم پیمانانش برای فرماندهی عملیات نظامی در حلب و حومه آن حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اتاق عملیات مشترک ارتش سوریه وهم پیمانانش اعلام کرد که به زودی جهنم به روی گروه های مسلح درهمه جبهه ها درشمال، جنوب و غرب گشوده خواهد شد.

پایگاه خبری "العهد" گزارش داد که اتاق عملیات مشترک از اهالی ساکن در مناطق حضور عناصر مسلح و حومه های آن خواسته است که از اماکنی که امکان درگیری درآن وجود دارد، دوری کنند؛ چرا که در ساعات و روزهای آینده، احتمال وقوع درگیری های شدید و نقض آتش بس وجود دارد.

پایگاه العهد به نقل از فرمانده میدانی اتاق عملیات مشترک در حلب گزارش داد: این اتاق عملیات در48 ساعت گذشته تشکیل شده است و اینک همه نیروهای رزمی و یگان های ویژه وارد حلب شده اند.

منبع یاد شده افزود: همه نیروهای روسی و نیروهای حزب الله و ایرانی ها وارد حلب شده اند و درگیری ها دراین منطقه، درس عبرتی برای جبهه النصره و طرفداران آن خواهد بود و حملات در 48 ساعت آینده، آغاز می شود و نشانه ای از قدرت و جدیت ارتش سوریه و هم پیمانانش خواهد بود.

این فرمانده میدانی ارتش سوریه همچنین گفت که ما همواره اعلام کرده بودیم که درگیری ها به نفع هیچ کسی نخواهد بود و شهروندان بیشترین ضرر را از این درگیری ها متحمل خواهند شد؛ از این رو ارتش و هم پیمانانش برای احترام به آتش بس و حمایت از آن تلاش کردند و درجریان اجرای آتش بس، فقط به نقض آتش بس پاسخ گفتند.

این فرمانده میدانی، جبهه النصره را به فریب گروه های مسلح متهم و خاطرنشان کرد که این گروه، گروه های مسلح را با خود درنقض گسترده آتش بس همراه کرده است.

وی از همراهی گروه های مسلح که توافق آتش بس را امضا کرده اند، با جبهه النصره ابراز شگفتی کرد.

215 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها