حزب‌الله در مبارزه با فساد نقش مؤثر دارد

حزب‌الله در مبارزه با فساد نقش مؤثر دارد
پنج‌شنبه 19 فروردين 1395 - 16:51

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، از تثبیت نقش حزب الله در مقابله با فساد در این کشور و در زمینه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، «نواف الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت در حسینیه شهرک عبا تاکید کرد: نقش حزب الله در لبنان تنها به مقاومت و دفاع از لبنان در رویارویی با تکفیری‌ها محدود نمی‌شود، بلکه کارکرد این حزب در مقابله با فساد در تمام زمینه‌ها گسترش یافته است.
الموسوی در این خصوص به تلاش‌های کمیته ارتباطات اشاره کرد که به نوبه خود وجود فساد در شرکت‌های غیرقانونی وابسته به گروه‌های مختلف را افشا کرد که این شرکت‌های فاسد برای محروم کردن خزانه لبنان از درآمدهای میلیونی تلاش می‌کنند، این شبکه‌ها همچنین سامانه امنیت ملی را نقض می‌کنند و به همین سبب کمیسیون ارتباطات پارلمان به فعالیت خود برای افشای ابعاد کامل این مسئله تلاش می‌کند و باید مورد حمایت قرار گیرد.
به نوشته خبرگزاری رسمی لبنان، الموسوی با اشاره به موفقیت حزب الله در متلاشی کردن شبکه فساد و مبارزه با فساد سئوال کرد چرا دستگاه‌های امنیتی در مسئله رسوایی ارتباطات اقدامی نکردند؟ چرا دستگاه‌های امنیتی در قبال رسوایی قرن یعنی رسوایی فروش زنان در بازار بردگی جنسی در لبنان منفعل هستند؟
وی تاکید کرد: ما این رفتار را که بر خلاف قانون  اساسی است، ‌نمی‌پذیریم، ما همانطور که امین کشور و سرزمینمان در دفاع از آنها در رویارویی با دشمن صهیونیستی هستیم و خون‌های پاکی را در این چارچوب تقدیم کردیم، از کشورمان در هر صحنه رویارویی دفاع خواهیم کرد.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان گفت: ما همچنان به مسئولیت‌های خود بدون توجه به قیل و قال دیگران عمل خواهیم کرد و خدا را شکر که گذشت زمان درستی و صحت مواضع و اظهارات ما را نشان  داد، کسانی که ما را به خاطر جنگ با  تکفیری‌ها سرزنش می‌کردند، امروز ائتلاف‌هایی را با حضور 20 و 30 کشور  تشکیل داده‌اند و این در حالی است که این کشورها هیچ دستاوردی در مقایسه با دستاوردهایی که ما در مقابله با تکفیری‌ها در صحنه میدانی کسب کردیم، به دست نیاورده‌ اند.
الموسوی افزود: ما سرزمین‌های وسیعی را از لوث تکفیری‌ها آزاد کردیم و همچنان به این رویارویی برای نابودی تکفیری‌ها که خطری برای تمام انسانیت به شمار می‌روند، ادامه خواهیم داد.
وی تاکید کرد: لبنان جایگاه قابل توجهی نه تنها در معادلات منطقه‌ای بلکه در معادلات بین المللی دارد و هجمه به حزب الله،‌هجمه به نقش لبنان است که حکومت آل سعود می‌خواهد همچون چنگال کفتاری در پشت اعراب باشد، ‌ولی مقاومت، لبنان را به شمشیری تبدیل کرده است که از تمام لبنان دفاع می‌کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها