موشک باران مواضع داعش در دیرالزور+ویدیو

جمعه 20 فروردين 1395 - 13:42

سوريا (العالم)- بیش از 20 تن از عناصر گروه تروریستی داعش در درگیری با ارتش سوریه در محدوده فرودگاه نظامی دیرالزور به هلاکت رسیدند.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، در گلوله باران و بمباران مواضع داعش شماری از تروریست ها از جمله یحیی الانصاری مسوول داعش در محله الصناعه و حویجه صکر کشته و زخمی شدند.
نبرد در دیرالزور همچنان جریان دارد. صدای تیراندازی و انفجار در سراسر شهر به وضوح به گوش می رسد. درگیری های شدیدی میان ارتش سوریه و عناصر داعش در روستای المریعیه و نقطه سرامیک و پیرامون فرودگاه نظامی روی داد و ارتش توانست هجوم داعشی ها از سمت شرق فرودگاه نظامی دیرالزور را سد کنند و خودرو بمب گذاری شده داعش را قبل از رسیدن به یکی از نقاط نظامی منهدم کند.
همزمان با آن جنگنده ها مواضع داعش را در محله الصناعه و المریعیه و الجفره واقع در جنوب شرق دیرالزور و حویجه صقر در اطراف شهر و شهرک الخوریه در شرق الجفره را هدف قرار دادند و شماری از خودروهای نظامی را منهدم کردند و تعدادی از افراد مهاجم به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.
ارتش سوریه همچنان نقاط تمرکز خود را به طور کامل در اختیار دارد. خبرهای رسیده از صحنه نبرد از فرار عناصر داعش حکایت دارد، که تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را بر جا گذاشته و گریخته اند.
209-8
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها