دست یابی تروریست های سوریه به موشک ضد هوائی

دست یابی تروریست های سوریه به موشک ضد هوائی
جمعه 20 فروردين 1395 - 18:20

العالم - یکی از گروه های تروریستی فعال در حومه شهر حلب سوریه دهها موشک حرارتی زمین به هوا به دست آورده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه امروز جمعه با انتشار فایلی صوتی گزارش کرد: نیروهای یکی از گروه های مسلحی که در مناطق حومۀ شهر حلب سوریه با ارتش این کشور می جنگند ، 85 موشک حرارتی زمین به هوا دریافت کرده اند.
اسپوتنیک افزود: این فایل صوتی که به نظر می رسد مکالمات فرماندهان یکی از گروه های مسلح فعال در حومه جنوبی شهر حلب باشد،از طریق شنود ارتباطات تلفنی به دست آمده است و یکی از فرماندهان ارتش سوریه این فایل را در اختیار خبرنگار اسپوتنیک گذاشته است. فرمانده یکی از گروه های مسلح در این فایل صوتی اذعان می کند که گروه تحت امرش 85 موشک  حرارتی زمین به هوا را که از خارج مرزها وارد سوریه شده، تحویل گرفته است.
فرمانده ارتش سوریه که فایل صوتی را در اختیار خبرنگار اسپوتنیک گذاشت ، اعلام کرد که گروه تروریستی " جیش الفتح " در حومه شهر حلب فعالیت می کند.
دست یابی گروه های تروریستی به موشک های ضد هوائی تحولات میدانی سوریه را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد و این گروه ها را قادر به سرنگون کردن جنگنده ها خواهد کرد.
روسیه بیش از 5 ماه پیش بخشی از نیروهای هوائی خود را به درخواست دولت دمشق برای مبارزه با تروریسم به سوریه اعزام کرد که ماه مارس گذشته اکثر این نیروها را خارج کرد ولی بخشی از نیروهای هوائی روس همچنان با ارتش سوریه همکاری می کنند.
خبرگزاری اسپوتنیک فایل صوتی مورد اشاره خود را منتشر نکرده است.

214-9

پربیننده ترین خبرها