گلوله باران گسترده مواضع النصره در جنوب حلب

جمعه 20 فروردين 1395 - 21:26

ریف حلب (العالم) – ارتش سوریه و هم پیمانانش در پاسخ به نقض آتش بس در حلب و حومه آن توسط گروه های تروریست، به گلوله باران مواضع تروریست های "جبهه النصره" در جنوب ریف حلب ادامه دادند.

شبکه خبری "العالم" با اعلام این خبر که نیروهای کمکی بیشتری از سوی ارتش وهم پیمانانش به خطوط مقدم جبهه اعزام شده اند، گزارش کرد: دو روز پس از تصمیم ارتش سوریه و هم پیمانانش برای تعقیب تروریست های النصره در جنوب حلب، شبانه اتاق های عملیات و مقر های این جبهه با موشک و توپخانه در هم کوبیده شد و پس از آن نیروی هوایی روسیه مواضع آنان را بمباران کرد.
نیروی هوایی روسیه همچنین تحرکات و تدارکات ارسالی از ترکیه به النصره را تحت نظر دارد.
خبرنگار شبکه خبری العالم به نقل از یک فرمانده ارتش سوریه گزارش کرد، پس از نقض مکرر آتش بس توسط النصره، فرماندهی ارتش سوریه تصمیم گرفت عملیاتش در جنوب و غرب حلب دوباره آغاز شود. 
ارتش سوریه و هم پیمانانش به خطوط مقدم نبرد با النصره در تپه و روستای "العیس" نیروی کمکی اعزام کرده و برای انهدام نقاط تجمع این گروه تروریستی آماده شده اند که باعث ازهم پاشیدن خطوط آن و فراهم شدن زمینه پیشروی در خطوط مزبور در زمان مناسب خواهد شد.
این فرمانده افزود، عملیات مقدماتی ارتش سوریه علیه تروریست های النصره از دو روز قبل ادامه دارد و همچنان برای حمله به روستای العیس که خط مقدم النصره است، آماده می شود.
تصمیم ارتش سوریه به از سر گیری عملیات باعث غافلگیری گروه های تروریست و عقب نشینی فوری آنان از شماری از مواضعشان شد.
آنان حتی قبل از پیشروی عملی ارتش سوریه یکدیگر را به خیانت متهم کردند. 
آزادی جنوب و غرب حلب در دسترس است به ویژه پس از آنکه ارتش سوریه و هم پیمانانش برای در هم کوبیدن تجمع تروریست های النصره در این دو منطقه آماده شده اند. 

206-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها