تهدید جانی علیه مدیرشبکه المیادین و خانواده وی

تهدید جانی علیه مدیرشبکه المیادین و خانواده وی
جمعه 20 فروردين 1395 - 23:13

العالم - مدیر شبکه المیادین که از جمله شبکه های حامی مقاومت در منطقه به شمار می آید، به همراه خانواده اش اخیرا تهدید جانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، دفتر " عسان بن جدو" روز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که کارمخالفان او از تهمت و افترا گذشته و اکنون به تهدید جانی و حمله فیزیکی به خانواده اش روی آورده اند.

این دفتر افزود: فعالیت های مخالفان به مرحله تهدید جان و خانواده و توهین به شرف و آبروی بن جدو و مرکز خبری تحت هدایت وی رسیده است.

دراین بیانیه تاکید شد که هدف از این تهمت ها تلاش برای ترور معنوی مدیرشبکه المیادین است که گاهی با حمله فیزیکی به وی و خانواده وی همراه شده است.

شبکه تلویزیونی المنار که بیانیه دفتر بن جدو را منتشر کرد، افزود: هر چه درباره بن جدو گفته شده درراستای حملات دنباله دار به شخصیت وی است که از سالها پیش آغاز شده و ما نیز هیچگاه در صدد پاسخگویی به وی نبودیم.

به همین دلیل بیانیه اخیر فقط  گامی برای شناساندن تهمت زنندگان و افرادی است که در صدد ترویج اطلاعات مغرضانه و دروغین درباره وی هستند.

این بیانیه از نهادهای امنیتی و قضائی لبنان خواست برای حمایت ازغسان بن جدو و مجازت تهمت زنندگان دریغ نکنند.

یادآور می شود برخی گروههای سعودی و لبنانی مورد حمایت رژیم آل سعود و هم پیمانان آنان در لبنان و مخالف با رسانه های مقاومت، شایع کرده اند که بن جدو با شبکه قاچاق زنان سوری در لبنان ارتباط دارد.

217-9

پربیننده ترین خبرها