هتک حرمت زنان بحرینی در زندان‌های آل خلیفه

هتک حرمت زنان بحرینی در زندان‌های آل خلیفه
يکشنبه 22 فروردين 1395 - 11:28

صفحه "بحرین دکتر" در تویتر، مطلبی را درخصوص تجاوز عوامل نظام حاکم آل خلیفه به زنان زندانی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "منامه پست"، صفحه بحرین دکتر در تویتر تأکید کرد: " افرادی که در زندان ها و بازداشتگاه های نظام حاکم آل خلیفه به سر می برند ، نَه تنها از حقوق خود محرومند بلکه عوامل زندان به اذیت و آزار جنسی آنها خصوصاً زنان نیز می پردازند.

در این گزارش آمده است: یکی از این زنان در اداره تحقیقات جنایی (مرکز بازجویی وزارت کشور در منطقه العدلیه شهر منامه پایتخت بحرین) که بازجویانش به بدرفتاری و شکنجه معروف هستند، مورد اذیت و آزار قرار گرفته است. اگر یک زن در یکی از مراکز دولتی یک کشور دمکراتیک و قانونمدار جهان مورد آزار قرار می گرفت، وزیر آن کشور استعفا می داد و به همراه مجرمان محاکمه می شد، ولی بحرین کشور بی قانونی و باندبازی است.

در این گزارش خطاب به مسؤولان بحرینی تأکید شده است: ای پادشاه، ولیعهد و وزیر کشور! اگر بحرین کشوری قانونمدار است ، پس چرا بازجویان وزارت کشور به یک زن تجاوز می کنند زنی که برای حفظ  آبروی خود از فاش کردن نامش امتناع کرده است.
این زن در مصاحبه با صفحه تویتری بحرین دکتر گفته است: سه نفر از عوامل اداره تحقیقات جنایی در دومین روز بازداشتم من را برهنه کرده و به من تجاوز کردند .
صفحه بحرین دکتر اعلام کرد : سگ های اداره تحقیقات جنایی یکی از خویشاوندان این زن را که وی نیز بازداشت شده بود ، مجبور کردند که شاهد تجاوزشان به این زن باشد تا خویشاوند این زن را مجبور به اعتراف به کارهای کرده و نکرده اش بکنند.
زن قربانی افزود : من هم اکنون دچار افسردگی شدید شده ام و داروهای بسیاری را برای تسکین درد بی درمان خود مصرف می کنم.

214-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها