کافی نبودن بنزهای آنکارا برای جابجایی ملک سلمان و همراهانش

کافی نبودن بنزهای آنکارا برای جابجایی ملک سلمان و همراهانش
دوشنبه 23 فروردين 1395 - 11:02

رسانه های ترکیه فاش کردند که سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی و هیئت همراهش در سفر امروز خود به آنکارا در یکی از بزرگترین هتل های این شهر مستقر و با 500 خودروی مرسدس بنز لوکس جابجا خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه القدس العربی، تهیه مقدمات سفر پنج روزه شاه سعودی و هیئت همراهش به آنکارا برای ملاقات با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی در شهر استانبول این کشور ادامه دارد.

رسانه های ترکیه گوشه ای از مقدمات سفر شاه سعودی را فاش کرده و گفتند یکی از بزرگترین هتل های آنکارا به طور کامل اجاره و به شاه و همراهانش اختصاص یافته است و مدیریت هتل نیز مجبور شده است که در بخش محل اقامت شاه تغییراتی انجام دهد.

این رسانه ها تصریح کردند: گروه سعودی اعزامی به آنکارا برای تهیه مقدمات سفر شاه عربستان نیز زودتر به آنکارا آمده و با خود وسایل مخصوص شاه از جمله انواع غذاها و نوشیدنی های مخصوص وی را به همراه آورده است.

گروه یاد شده برای جابجایی شاه و هیئت همراه از مسئولان ترکیه خواسته است که 500 دستگاه خودروی مرسدس بنز لوکس را در اختیار آنها قرار دهند و مقامات ترکیه نیز به علت نبود این تعداد دستگاه خودرو از این مدل در شهر آنکارا مجبور به تهیه شمار دیگری از آن از شهرهای استانبول و آنتالیا شده اند.

تصاویری از خیابانهای اطراف هتل در اینترنت منتشر شده است که نشان دهنده خودروهای به صف شده با توجه به پر شدن پارکینگ اختصاصی هتل دارد.

6-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها