اردوغان اوغلو را طرد می کند!

اردوغان اوغلو را طرد می کند!
دوشنبه 23 فروردين 1395 - 19:45

العالم- وبلاگ نویس ترک که با نام مستعار "فؤاد عونی" اسرار دولت حزب عدالت و توسعه در ترکیه را افشا می کند در جدیدترین مطلب خود نوشت که اردوغان قصد دارد احمد داوود اوغلو نخست وزیر را از خود دور کند.

به گزارش پایگاه خبری العالم عونی درتوییتر نوشت که اردوغان می خواهد در آینده روی تحقق نظام ریاستی متمرکز شود و درچنین نظامی جایی برای اوغلو به عنوان نخست وزیر باقی نخواهد ماند.
عونی تاکید کرد نشست هایی درکاخ اردوغان به منظور تبادل نظر درباره بهترین راه خلاصی ازاوغلو برگزار شده و به زودی از وی خواسته می شود به این بهانه که گروه موسوم به "رژیم موازی" اسناد انکارناپذیری علیه او دارد استعفا کند.
وی خاطرنشان کرد اگر داوود اوغلو مقاومت کند از طریق کمیته مرکزی حزب و شورای حزبی که از مردان اردوغان تشکیل شده اند به وی اعمال فشار خواهد شد و رسانه های همسو با اردوغان از جمله سایت ها، نشریات و شبکه های اجتماعی نیز با اتهام مزدوری برای رژیم موازی (فتح الله گولن و هوادارانش) وی را به استعفا وادار خواهند کرد.
عونی همچنین فاش کرد که داوود اوغلو از نشست های داخل کاخ اردوغان باخبر است و تصمیمات فوری برای تشکیل جلسه و بررسی راههای مبارزه با حزب اتحاد دمکراتیک کردهای سوریه اتخاذ کرد و سعی دارد با حمله به رژیم موازی از اتهام همکاری با آنها و طرد شدن با این بهانه مبرا شود.
وبلاگ نویس ترک تاکید کرد که تلاش های اوغلو بی فایده است و اردوغان به آن وقعی نمی نهد زیرا دوره مصرف اوغلو به اتمام رسیده و مطرح کردن موضوع رژیم موازی پوششی برای مخفی کردن این امر است.
فؤاد عونی با اشاره به این که اوغلو همیشه اردوغان را نادان و انعطاف ناپذیر توصیف می کرد، نوشت: اردوغان کار با کسانی که دستورهای او را از صافی تعقل رد کنند نمی پذیرد بلکه کسانی را می خواهد که کورکورانه با او بیعت داشته باشند.
عونی معتقد است اوغلو به دلیل تلاش برای سیطره بر مجموعۀ رسانه ای اردوغان مورد غضب وی واقع شده است.

202-9 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها