بشار اسد درباره راهبرد روسیه درمنطقه چه گفت؟

بشار اسد درباره راهبرد روسیه درمنطقه چه گفت؟
سه شنبه 24 فروردين 1395 - 16:43

العالم ـ رئیس جمهوری سوریه از نقش مثبت روسیه در جهان تقدیر کرد و آن را ترسیم کننده مجدد نقشه سیاسی جهان دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بشار اسد امروز(سه شنبه) در دیدار با هیاتی روسی متشکل از نمایندگان پارلمان و شخصیتهای دینی، اجتماعی و رسانه ای تاکید کرد: دستاوردهای بزرگ ضد تروریسم حاصل مقاومت سوری ها و حمایت سازنده دوستان و در راس آنها روسیه است.

رئیس جمهوری سوریه افزود: دستاوردهای گسترده در زمینه نابودی شمار زیادی از تروریستها و شکست آنها درمناطق متعدد، حاصل مقاومت ملت و ارتش سوریه و حمایت تاثیرگذار دوستان و در راس آنها روسیه بوده است. 

وی تاکید کرد که نقش مثبت روسیه خواه در سوریه و یا در سطح بین الملل نقشه سیاسی جهان را بار دیگر ترسیم کرد؛ و ثابت کرد که روسیه کشوری بزرگ است که یک راهبرد مبتنی بر پایبندی به اصول و ارزشها و اجرای قوانین بین المللی در دستور کار قرار می دهد. 

گزارش خبرگزاری سوری سانا حاکیست اعضای هیات مهمان روسیه نیز بر حمایت پارلمان آن کشور از مقاومت سوری ها و اصرار و پافشاری آنها بر حفظ دولتشان تاکید کردند و افزودند که جنگ ظالمانه تروریسم و محاصره اقتصادی علیه ملت سوریه به این سبب بوده است که سوریه یکی از کشورهای اندکی است که همچنان به حاکمیت و استقلال خود پایبند بوده و بهترین دلیل بر این مدعا حمایت گسترده مردمی از انتخابات پارلمانی است.

210-9

پربیننده ترین خبرها