دهها خبرگزاری انتخابات سوریه را پوشش می دهند

چهارشنبه 25 فروردين 1395 - 11:02

دمشق (العالم) – درهای مراکز رای گیری سوریه صبح امروز (چهارشنبه) برای مشارکت شهروندان در انتخابات مجلس این کشور گشوده شد.

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، در انتخابات مجلس این کشور 3هزار و 500 نامزد برای تصدی 250 کرسی مجلس با هم رقابت می کنند.
دهها خبرگزاری نیز برای پوشش فرایند انتخابات به دمشق پایتخت سوریه اعزام شده اند.

گفتنی است اقدامات لازم لجستیکی برای برگزاری انتخابات با نظارت کامل قضائی و همراهی نیروهای امنیتی برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل اتخاذ شده است. رای گیری ازهفت صبح تا هفت عصر روز چهارشنبه ادامه دارد و ممکن است 5 ساعت نیز تمدید شود.

"هشام الشعار" رئیس کمیته عالی قضایی انتخابات سوریه در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: همه برای برگزاری دومین انتخابات مجلس صد در صد آماده هستند.

در این دوره ازانتخابات مجلس سوریه 3 هزار و 500 نامزد برای تصدی 250 کرسی مجلس از گروهها و احزاب مختلف سیاسی و افراد مستقل با هم رقابت می کنند.

" فراس البرازی " یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: به این نتیجه رسیدم باید نسل جوان در این فرایند مهم جامعه شرکت کند.

خانم "سوسن سبینی" یکی دیگر از نامزدها نیز در گفت وگو با العالم در خصوص نظارت بر انتخابات اظهار داشت: ما به عنوان نامزد، نمایندگانی داریم که در همه ستادهای شهر دمشق پراکنده اند و از آنجایی که ما نامزد شهر دمشق هستیم آنها مسئول نظارت بر فرایند انتخابات در این دمشق هستند.

گفتنی است دهها خبرگزاری نیز برای پوشش خبری به دمشق پایتخت سوریه اعزام شده اند و هر شهروند سوری که 18 سال تمام داشته باشد حق رای و شرکت در انتخابات دارد، علاوه بر 7 هزار مرکز رای در سراسر کشور، مراکزی نیز ویژه ساکنان مناطق تحت تسلط داعش راه اندازی شده است.

217 ـ 211-8

پربیننده ترین خبرها