واکنش جنبش بحرینی،به تروریست نامیدن حزب الله

واکنش جنبش بحرینی،به تروریست نامیدن حزب الله
چهارشنبه 25 فروردين 1395 - 15:53

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین، اقدام حکومت آل خلیفه بحرین درخصوص گنجاندن نام گروههای مقاومت و در راس آن حزب الله لبنان و ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در فهرست تروریستها را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این جنبش با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که حکومت آل خلیفه و شخص حمد بن عیسی آل خلیفه، شاه بحرین و حکومت دیکتاتوری طغیانگر و سرسپردگان وی باید در صدر فهرست تروریست ها جای بگیرند و به همراه جلادان و مزدوران حکومت بحرین به عنوان جنایتکاران جنگی و عامل کشتارهای گروهی مردم بحرین محاکمه و مجازات شوند.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه خود تصریح کرد، آل خلیفه به دلیل ناکامی هایی که تاکنون با آن روبرو بوده نام جنبش مقاومت اسلامی (حزب الله) شریف ترین و پاک ترین سازمان اسلامی که دارای رسالتی خاص است و ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه را در فهرست تروریستها قرار داد.

این جنبش خاطرنشان کرد، نظام آل خلیفه پس از ناکامی و با وجود تلاش های زیاد و به کارگرفتن امکانات، قدرت وابزارهای سرکوب و حملات تروریستی برای از بین بردن این ائتلاف مبارک، راهی نیافت جز اینکه این نام شریف و پاک را در لیست تروریستها قرار دهد.

در این بیانیه آمده است،  به راستی نظام قبیله ای آل خلیفه، تروریست واقعی در بحرین است که استعمار بریتانیا آن را از خارج آورده تا با ناوگان دریایی خود با زبان شمشیر و کشتار و غصب قدرت، به حکومت برسد و زشت ترین جنایتها را در حق مردم مسلمان بحرین مرتکب شود.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین خاطرنشان کرد، قبیله آل خلیفه برای دست یافتن برقدرت، پول و نفوذ، با شمشیر و گلوله و شکنجه نهرهایی از خود به راه انداخت و برای باقی ماندن در قدرت زشت ترین جنایتها را مرتکب شد.

در بیانیه این جنبش آمده است: ما استکبار جهانی و در راس آن امریکا شیطان بزرگ را منشا همه فسادها و رژیم آل خلیفه را شریک آنان می دانیم که مسئول جنایتهای تروریستی بین المللی تحت مدیریت آمریکا و استعمار پیر انگلیس و رژیم صهیونیستی تجاوزگراست.
217ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها