واکنش ارتش سوریه به حمله به زنان و کودکان حلب

واکنش ارتش سوریه به حمله به زنان و کودکان حلب
پنج‌شنبه 26 فروردين 1395 - 18:30

ارتش سوریه، به حملات جبهه النصره به مناطق مسکونی حلب که شمار زیادی زن و کودک در آن هدف قرار گرفتند، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از دمشق، ارتش سوریه و هم پیمانانش در واکنش به این تجاوزها، در اردوگاه حندرات و کشتزارهای شمالی حومۀ شمالی حلب با عناصر تروریست گروه های مسلح درگیر شدند و در این درگیری شماری از عناصر مسلح، از پا درآمدند.

ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنین با پشتیبانی نیروی هوایی سوریه، عناصر مسلح تروریست را در روستای بانص و العیس و تپه حدیه و منطقه الایکاردا در حومۀ جنوبی حلب، هدف قرار دادند. گروه های تروریست، شمار کشته های خود را در این عملیات، 40 تن اعلام کردند.

ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنین در عملیاتی در درعا، مخفی گاه یکی از سرکرده های جبهه النصره را در منطقه الحمادین هدف قرار دادند که در این حمله، او و همراهانش کشته شدند.

ارتش سوریه، روز گذشته نیز حملات خود را به مناطقی از حومۀ جنوبی حلب که در اشغال گروه های مسلح تروریستِ وابسته به جبهه النصره است، شدت بخشید که بر اثر آن شمار زیادی این عناصر این گروه ها پا به فرار کردند و روحیۀ جنگیِ آنان، به طور بی سابقه ای، در هم شکست.

در این میان، ستاد موسوم به هماهنگی گروه های مسلح، از کشته شدن 35 تن از عناصر مسلح گروه های تروریست خبر داد.
بر اساس اعلام وبگاه "سوریا الان" یک منبع بومی خبر داد که در حملات هوایی و زمینی ارتش سوریه طی سه روز گذشته، دستکم 100 تن از عناصر مسلح تروریست کشته شدند.

این منبع افزود: فریاد کمک خواهی عناصر مسلح قطع نمی شود و همواره از جیش الفتح در ادلب، کمک و پشتیبانی می طلبند. این گروه مسلح، پیش از این مقادیر زیادی سلاح و مهمات از ترکیه به آن ها رسانده بود.

7- 205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها